Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste als ik op mijn map afbeeldingen gaat ,

dan toont hij efkes de foto's en dan laat hij ze terug in het Windows viewer plaatje verschijnen kan ik dat verhelpen?
 
selecteer " beeld" in het lint en selecteer dan grote pictogrammen ...

in onderstaande afbeelding zie je wat ik bedoel .
Ashampoo_Snap_2013.08.21_10h51m37s_003_.jpg
 
normaal moet je geen progje aan toewijzen e Windows kan ook foto's inlezen.

hier heb je gelijk in , maar indien er meerder mogelijkheden zijn dan kan het zijn dat Windows de keuze niet kan maken en dien je een handje te helpen ...
zelf heb ik meerdere programma's die ik zou kunnen gebruiken om de afbeeldingen weer te geven ...
Ashampoo_Snap_2013.08.21_12h29m19s_007_.png
 
ga via het configuratiescherm naar de optie " standaard programma's " open deze dan .
Ashampoo_Snap_2013.08.21_12h43m50s_008_.png

klik verder op de vermelding " standaardprogramma's instellen "
Ashampoo_Snap_2013.08.21_12h44m20s_009_.png

de lijst word geladen aan de linker kant selecteer daar de Windows Photo Viewer .
Ashampoo_Snap_2013.08.21_12h45m11s_011_.png

klik nu van onderen op de vermelding " Selecteren wat standaard met dit programma word geopend "
Ashampoo_Snap_2013.08.21_12h44m47s_010_.png

in het volgende scherm dat opspringt vink je de extensies aan die je wenst te gebruiken .
Ashampoo_Snap_2013.08.21_12h45m41s_012_.png

klik daarna op " opslaan "
 
ik bedoel welke extensie hebben de afbeeldingen ..

ga ook eens terug naar de opties " standaard programma" in je configuratiescherm.
klik dan verder op de vermelding " een bestandstype of protocol aan een specifiek programma koppelen "
selecteer in de lange lijst die nu verschijnt de extensie van je afbeeldingen ...
dubbel klik hierop en wijs deze een standaard programma toe ...
bijv : .jpg = jpeg afbeelding en deze word dan geopend met de Windows Photo Viewer.
 
het zijn allemaal .jpg en heb ik gedaan zie foto erboven ??

anders teamviewer eens je zal zien

hij opent de foto's wel maar als je de map opent moet hij de weergave tonen van de foto's e
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan