Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
Regelmatig komt het voor dat ik op facebook geen foto's kan bekijken met firefox( laatste versie).Met IE geen probleem.Wat kan dit zijn?Alvast mijn dank.
 
laatste update van FF geeft bij mij het volgend probleem: homepage wordt niet onthouden als ook de verscheidene instellingen??
FF volledig verwijderen en opnieuw installeren???
 
Tuts, ja hoor deze heb ik staan,ik snap het niet goed want ik gebruik al jaren firefox, maar sinds de laatste update begon het probleem.

Strijkertje

Welke versie van Firefox heb je nu? 3.6.x : welk cijfer staat bij jou waar het kruisje staat. Een paar weken geleden zijn er twee updates kort na elkaar verschenen. Misschien heb je de laatste gemist.
Toch toevallig die dislike knop van facebook niet geïnstalleerd, want dan zit je met een virus opgescheept.
 
Laatst bewerkt:
 
Strijkertje

Welke plugins zijn er allemaal geïnstalleerd in je FF. Volgens mij heeft het niet te maken met FF zelf , maar heeft het iets te maken met een geïnstalleerde plugin.
Wat meer info over die dislike knop, voor anderen die meelezen.
Bij heel wat Facebook gebruikers verschijnt op het scherm de dislike knop. Een afbeelding met een duim, ik vind je leuk knop zou je het kunnen zeggen , om je als facebook vriend toe te voegen.
Deze knop word door criminelen verspreid, en wie op de knop gaat klikken om iemand als vriend toe te voegen, word er een trojaans paard op de computer geïnstalleerd.
 
swake, ik denk dat ik het gevonden heb,het is te zeggen dank zij U...Ik heb deze uitgeschakeld, en nu kan ik wel foto's bekijken op facebook.

Java Deployment Toolkit, versions 6.0.200.0 and older. Reason: security vulnerabilities (see bug 558584). For more information, visit the vendor page.
 
Heb je soms java geupdate, ik bedoel deze die je in je configuratiescherm kan zien staan bij geinstalleerde programma's?
Onlangs is versie 6.21 verschenen.
Bij installatie van deze word de plugin in forefox ook geupdate wat dit probleem kan veroorzaken.
Deinstalleer beide java en herinstalleer na herstart van je systeem de laatste java.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan