Films afspelen en op usb stick gezet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 4 films doen afspelen en ze doen allemaal en met windows 7 op mijn andere laptop doen ze het wel geluid en klank maar heb ze nu op usb stick gezet en daar doen ze het ook via de dvd speler
 
Ik heb 4 films doen afspelen en ze doen allemaal en met windows 7 op mijn andere laptop doen ze het wel geluid en klank maar heb ze nu op usb stick gezet en daar doen ze het ook via de dvd speler

Begrijp niets van de vraagstelling. Waar werken ze wel en waar niet? Probeer eens korte zinnen te maken. Zinnen afscheiden door een punt.
 
Mik, is post #1 volgens jou een vraag of een loutere vaststelling / mededeling ?

Ik begrijp niet wat TS hier bedoeld. De vraagstelling is heel onduidelijk.
Daarom dat ik vraag de vraag opnieuw te plaatsen. Hier loopt blijkbaar alles over elkaar heen.
Ik zie zinnen die niet afgemaakt zijn. Zie hier eens : "en ze doen allemaal en met windows 7 " Wat doen ze allemaal wel of niet?
Ik kan er niets mee aan. Zou graag antwoorden maar begrijp er niets van de vraagstelling.
 
jij bent de enige niet Mik ...
dit is dan ook de reden dat er géén reactie komt ...en hierbij de vraag aan de TS " Benjamijn " om zijn vraag te verduidelijken zodat we kunnen begrijpen wat hij nu juist wilt behalen !
aangezien hij dus niets meer van zich heeft laten horen ga ik er dan van uit dat hij het zelf opgelost heeft gekregen ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan