Film gaat in schokken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik een film stream gaat hij in schokken en speelt hij een 10 sec en dan stopt hij even!
Hoe komt dat? Is er te weinig geheugen voorhanden misschien?

Op wat gaat het dan schokken, als het op de PC wel goed gaat? Als het een Tablet pc is moet je genoeg RAM geheugen hebben en dat is minimaal 2 GB RAM geheugen.

ik denk ook dat cve hier gelijk heeft.

waar je rekening mee kunt houden is dat je vaste pc misschien bekabeld is en je tab wifi ontvangt. probeer eens je tablet te bekabelen en zie wat hij doet.

dan ben je al zeker dat het toch niet aan de ram ligt. een goedkope wifirepeater kopen lijkt mij dan een betere oplossing.

geef even feedback over je ethernetverbindings-test als je wil

thx

Antwanneke;n229309 zei:
ik denk ook dat cve hier gelijk heeft.

waar je rekening mee kunt houden is dat je vaste pc misschien bekabeld is en je tab wifi ontvangt. probeer eens je tablet te bekabelen en zie wat hij doet.

dan ben je al zeker dat het toch niet aan de ram ligt. een goedkope wifirepeater kopen lijkt mij dan een betere oplossing.

geef even feedback over je ethernetverbindings-test als je wil

thx

Een tablet bekabeld internet? Antwanneke die tijd is ook al eeuwen geleden hoor. Als je nog zo een tablet hebt zal die een Android versie hebben die zeker niet hoger is als Android 4.0. Want tegenwoordig zijn die dingen zo dun dat er geen RJ45 aansluiting meer in kan passen. Mijn allereerste Tablet had inderdaad een RJ45 aansluiting, maar dat is ondertussen ook wel al enkele jaren geleden, en dat was toen 1 van de weinige die zo een RJ45 aansluiting had, alle andere tablets werkten toen al enkel via WIFI.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan