file verstuurt via Wetransfer

Status
Niet open voor verdere reacties.

albert.1946

Steunend lid
Vip Lid
We komen een raar probleem tegen. Een vriend in Nederland heeft een nieuwe PC, als ik hem een RAR bestand toestuur via Wetransfer, krijgt hij een LEEG bestand op zijn computer
Dezelfde RAR file heb ik verstuurd via Wetransfer naar 2 andere TESTERS, en zij kunnen alles downloaden en uitpakken
Wat zou het probleem kunnen zijn voor het toekomen van een LEEG RAR bestand ?
Hij heeft ook al geprobeerd een ander browser en het uitschakelen van virusscanner en firewall zonder oplossing, wie kan helpen ?

Groeten Albert

Er zijn verschillende manieren om LEEG te definiëren. Voor mij is een leeg bestand, een bestand van 0 bytes. Voor de gebruiker kan dit anders waargenomen worden. Ik vermoed dat die geen leeg bestand gaat ontvangen. Maar de applicatie die de RAR file gaat openen, gaat geen inhoud weergeven om de één of andere reden. Dat verandert dus de situatie... Vraag eens met welke applicatie hij dat rar bestand probeerd te openen. Ik gebruik voor zulke archieven altijd 7ZIP. Gratis, snel en goed.

Inderdaad zoals ik het ook lees kan dit geen leeg bestand zijn.
Je upload een bepaald bestand naar wetransfer van een bepaalde bestandsgrootte en Wetransfer verstuurd dit naar de adressen die u opgegeven heeft.
Kan niet zo zijn dat de ene dan een leeg bestand ontvangt en de andere een bruikbaar bestand.
Ben het met DDragon eens dat er waarschijnlijk een compressie programma ontbreek of de bestandskoppeling ontbreekt om het gezipte bestand te kunnen openen met het programma dat daarvoor geschikt is. En hier ook mijn advies is 7-zip https://www.7-zip.org/

Ik gebruik nog steeds gewoon winrar, krijg wel telkens een melding om te kopen, maar het werkt wel gewoon verder. 7 zip heb ik ooit eens geprobeerd en ik dacht dat ik deze omslachtig of onduidelijk vond. Weet niet meer wat ik er niet goed aan vond, maar ik vond hem in ieder geval minder goed als winrar. Kan ook gewoonte zijn he. Ik gebruik al jaren winrar ook he.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan