FBI noemt zelfrijdende auto een dodelijk wapen

Status
Niet open voor verdere reacties.
FBI is rap volgens mij. Zelfmoordcommando's doen toch hetzelfde.
Dus waar ligt het verschil met een zelfrijdende auto?
 
Dus waar ligt het verschil met een zelfrijdende auto?
Ja Mik verschil is dat ze als het ooit mogelijk zou zijn dit tedoen met zelf rijdende auto!!!er geen zelfmoordcommando's nodig zijn !!!;)
mvg
 
Ja Mik verschil is dat ze als het ooit mogelijk zou zijn dit tedoen met zelf rijdende auto!!!er geen zelfmoordcommando's nodig zijn !!!;)
mvg

Denk dat het zelfcommando stukken goedkoper zal zijn dan telkens een zelfrijdende wagen...... Maar ja, ik ben niet zo slim als de FBI....
 
@Mik zeg helemaal niet dat je slimmer/dommer bent als FBI he!Maar FBI/CIA zal nu rapper wakker worden denk ik ,vroeger hadden ze eens gesprekken opgevangen er zullen vogels vallen!!!En ja op 9/11 waren de vogels daar,zal die dag nooit vergeten,was mijn vrije dag zat lekker één coffie in één café te drinken TV stond aan denk CNN ,zag één wolkenkrapper in brand!vroeg was is dit?niemand wist het echt,ineens was tweede vogel daar!!!Ja dan had ik zo iets van ben ik wel op deze wereld/droom ik nog/nog beetje dronken.Dit staat voor altijd op mijn netvlies gebrand hoor!Daarmee vind ik het dat FBI niet genoeg alert kan zijn,met alle die nieuwe dingen!Wat kan er misschien nog in toekomst gebeuren met Drones b.v
mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan