Windows 11 FB

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik heb al jaren FB maar over een jaar of 2 raakte ik het kwijt op de pc , en omdat ik niet zo belegen was toen ( nu ietsje meer ) maakte ik een nieuw account aan , e begon met de vrienden weer in te geven , na een stuk of 40 kreeg ik plots mijn oude eerste FB terug
maar het probleem is nu dat ik bijgemaakte FB niet weg krijg
ik open FB en kom eerst op die bijgemaakte en dan moet ik daar links op mijn naam klikken en opent de goeie ; OF , ik moet naar de account gaan en daar wisselen , omslachtig ieder keer
de vraag is dus ; hoe kan ik de echte goeie FB alleen en alleen deze op het scherm krijgen via het icoontje
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    19 KB · Weergaven: 27
je kan maar met 1 Email op 1 facebook accound inloggen.
Voor een Nieuwe facebook profiel moet je een ander e-mail adres hebben gebruiken.
ik gebruik mail adres of Gsm Nr als gebruikersnaam.
maar via deze link kan ik wel mijn Meta Accounts (bedrijf achter facebook) zien dat verbonden is aan mijn E-mail adres
daar kan ik ze ook verwijderen, maar let wel op dat je de juiste verwijder https://accountscenter.facebook.com/accounts


PS: dit is wel via de website www.facebook.com

ga naar Instellingen en privacy daar boven zie je Meta Accoundcentrum en je klik op meer bekijken in Accoundcentrum dan kom je hier terechte

1706191834742.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan