Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe kan ik mijn facebook instellen dat er niemand,enkel vrienden kunnen zien wat er op mijn fb gebeurd.
ook niet zien welke vrienden er bij mij op staan!!

groeten amigo
 
Bovenaan op slotje klikken.

2015-02-09_16-31-33.gif
 
alvast 1000x dank, maar blijkbaar kunnen ze nog dingen zien van mij.

gr amigo

en dat zal vervolgens ook zo blijven indien deze toegevoegd werden als vriend ...
jij wilt dus enkel dat je vrienden zien dat je online bent , wat er zo al op je pagina staat en tevens wil je niet dat anderen kunnen zien wie jouw vrienden zijn ...!
in dat geval ben je dus bij Facebook aan het verkeerde adres ...
 
Je kan je vrienden indelen als vrienden en goede vrienden.
Als je iets post op FB wat enkel je goede vrienden mogen zien dan stel je het bericht in dat het alleen kan bekeken worden door goede vrienden .
 
Je kan je vrienden indelen als vrienden en goede vrienden.
Als je iets post op FB wat enkel je goede vrienden mogen zien dan stel je het bericht in dat het alleen kan bekeken worden door goede vrienden .

dan nog kunnen de vrienden op zijn tijdlijn zien wat er nieuw is ...echt beletten dat de minder goede vrienden niets mee kunnen lezen of zien wat er veranderd is op zijn tijdslijn kan enkel door de minder goede vrienden te blokkeren ...
 
dan nog kunnen de vrienden op zijn tijdlijn zien wat er nieuw is ...echt beletten dat de minder goede vrienden niets mee kunnen lezen of zien wat er veranderd is op zijn tijdslijn kan enkel door de minder goede vrienden te blokkeren ...

Je kan dat aan en uitzetten bij privacyinstellingen en functies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan