Status
Niet open voor verdere reacties.

clauw

Steunend lid
Vip Lid
Ik ben vorig jaar met Faceboek gestart....maar wegens gebrek aan tijd en eigenlijk ook niet verder interesse zou ik daar nu willen mee stoppen.

Hoe kan ik mij daar volledig uitschrijven, zodanig dat niets van mij nog op faceboek te vinden is..

Met alle dank voor uw inlichtingen

Roger uit Zottegem
 
zo heb ik het gedaan en denk wel de beste manier, klik rechtsboven op account dan klik je op accountinstellingen, er gaat een volgend blad open, en helemaal onderaan rechts staat er deactiveren, klik daar op en volg de procedure, je krijg nog een e-mail ter bevestiging en klaar is kees.

groeten,

Dina
 
dat heb ik eerst ook zo gedaan .nu nog steeds krijg ik mails van vreemde mensen die mij willen als vriend endergelijke,dus denk ik dat mijn gegevens er toch nog op te zien zijn hier of daar.daarom wil ik echt alles weg hebben van die faceboek
 
ik heb het ondertussen nog maar eens gedaan,heb een mail gekregen van facebook waar in stond dat ik van gedacht verander ik mij gewoon met mijn oud paswoord moet aanmelden en dat het dan terug oke is,,,dus houden ze mijn gegevens toch bij hé of zie ik het verkeerd .
 
Facebook houd de gegevens inderdaad bij. Je kan altijd terug invallen waar je gebleven was.
Iets voor nieuwjaar was er een app die het mogelijk maakte alles te wissen in je account.
Facebook heeft zich daar echter tegen verzet wegens schending van hun voorwaarden bij registratie.
De app heet 'Web 2.0 suicide machine'.
Hier bijhorend artikel over de verboden app!! Facebook staat virtuele zelfmoord niet toe - Gva.be
 
Facebook houd de gegevens inderdaad bij. Je kan altijd terug invallen waar je gebleven was.
Iets voor nieuwjaar was er een app die het mogelijk maakte alles te wissen in je account.
Facebook heeft zich daar echter tegen verzet wegens schending van hun voorwaarden bij registratie.
De app heet 'Web 2.0 suicide machine'.
Hier bijhorend artikel over de verboden app!! Facebook staat virtuele zelfmoord niet toe - Gva.be

In Amerika kan dat misschien, maar hoe zit het met de plaatslijke wetgeving in de landen waar facebook bestaat?
Kan dat zo maar als het om je privacy gaat?

De suicide machine is corrently down.
Ze word aangepast aan de nieuwe facebook en twitter platform.
De link naar suicide machine is deze:
Web 2.0 Suicide Machine - Meet your Real Neighbours again! - Sign out forever!

Lees de flash dat er staat en sluit deze (grijze pagina).
Nu kan je uotschrijven via deze tool.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan