Windows 10 fabrieksinstelling Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb Windows 10 opnieuw naar fabrieksinstelling gezet. Ik heb internetverbinding mat de kabel, doch niet draadloos. Hoe kan ik dit probleem oplossen aub? Beleefde groeten.
 

Bijlagen

  • DSC02050.JPG
    DSC02050.JPG
    47.2 KB · Weergaven: 497
wil jij wifi gebruiken mag er géén internet kabel aangesloten zijn ..
rechts klik op de wereldbol in je taakbalk en kies verbindingen weergeven ..
selecteer de door u gebruikte draadloze verbinding deze dient niet op handmatig te staan wil je dat deze automatisch verbinding aanmaakt dien deze op automatisch verbinden te staan ..geef 1 x je wachtwoord in voor je draadloze verbinding ..en klik op onthouden .
*mocht dit niet lukken om zo een draadloze verbinding te maken dien je de vermelding van je draadloze verbinding te verwijderen en opnieuw aan te maken .. of je gebruikt de probleemoplosser
 
Hij zegt dat er geen verbindingen beschikbaar zijn. Als ik dan probleemoplosser gebruikt krijg is het volgende: "Schakel de voorziening voor draadloos netwerkverkeer in. Gebruik de schakelaar aan de voor- of zijkant van de computer, of eventuele beschikbare functietoesten om de draadloze functies op deze computer in te schakelen"
 
Het is raar dat onderaan rechts staat dat WiFi is uitgeschakeld en bij instellingen staat hij aan. Ik zie nu ook natdat hij bij instellingen "aan" staat, dan weer plots op "uit". Ik heb nu de melding :"De verbindingsmogelijkheden voor draadloze netwerken zijn uitgeschakeld" en nochtans staat wifi aan.
 
Laatst bewerkt:
awel dan is het toch duidelijk .. er is een schakelaar of een toets aanwezig op deze pc waarmee men de wifi uitzet ..
heb hier van de week een Tosiba Satelitte A110-174 binnen gekregen deze was nog voorzien van XP heb er een Windows 10 (x86) opgezet ..
ook heb ik de 1 gb aanwezige ram verhoogt naar 3 gb en de 100gb hdd vervangen door er eentje van 250gb er in te steken ..
ook deze had een schakelaartje aan de voorkant juist onder het slot van de laptop waarmee men het scherm open klapt doch deze schakelaar viel amper op .. deze lichte oranje op !
*kijk eens goed rond of je nergens iets ziet van een schakelaar ( letop deze was amper 3mm )..

zou het niet kunnen zijn dat deze nu bij u op de vliegtuig modus staat en zodoende kan er ook géén wifi (lees draadloze verbinding ) aangemaakt worden ..
zet bijgevolg de vliegtuig modus uit !
 
Kijk ik naar je eerste afbeelding staat daar Wi-Fi uitgeschakeld.
Wi-Fi opnieuw inschakelen.

dsc02050-jpg.jpg


Klik eens op het wereldbolletje rechts onder. Dus het derde pictogram van links.
Niets die lukt. Als ik bij instellingen naar "netwerk en internet" ga, en ik zet bij wifi op "aan" en dan klik ik op ethernet en dan terug op wifi, dan staat hij terug op "uit".
 
Vliegtuigstand is uitgeschakeld en dit bedoelde knopje geeft ook geen resultaat. Het rare is bij "instellingen" dat daar de aan en uit knop van wifi vanazelf verspringt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan