Status
Niet open voor verdere reacties.

Antwanneke

Steunend lid
Vip Lid
Joriss zei:
onlangs kreeg ik rare meldingen op mijn pc.
Na een paar uur te zijn weggeweest stond de pc letterlijk vol met honderden dezelfde meldingen.
Had gelezen dat jullie MBAM aanraadden dus die voert nu al een scan uit.
Heeft u verder nog tips o.i.d.?

het is alvast goed dat je een anti-malware zoals MBAM laat draaien. als deze scan geen fouten vindt raad ik in jou geval aan van een register-opschoner zoals Ccleaner te draaien, omdat er in dat geval registerwaarden gewijzigd zijn.

laat ons even weten of je MBAM-scan en een regcleaner de oplossing boden! :p
 
Laatst bewerkt:
Hij loopt nu bijna een uur en heeft al 187 geinfecteerde objecten gevonden.
CCleaner scant bijna elke dag zolang als ik deze pc al heb ;)
 
Hij loopt nu bijna een uur en heeft al 187 geinfecteerde objecten gevonden.
CCleaner scant bijna elke dag zolang als ik deze pc al heb ;)

dan werd het hoge tijd dat je gedesinfecteerd werd :p

wacht even het einde van de scan af en laat weten of je nog verdere problemen ondervindt!!
 
Goedemorgen,

Uiteindelijk 192 geïnfecteerde bestanden gevonden,
Heb alles gewoon verwijderd. En nog eens het register gedefragmenteerd.
MBAM doet nu nog een scan en in 4minuten heeft ie al 2 geïnfecteerde bestanden gevonden.
Krijg de melding nu bij het opstarten en veel minder vaak, maar hij is niet geheel verdwenen.
 
Goedemorgen,

Uiteindelijk 192 geïnfecteerde bestanden gevonden,
Heb alles gewoon verwijderd. En nog eens het register gedefragmenteerd.
MBAM doet nu nog een scan en in 4minuten heeft ie al 2 geïnfecteerde bestanden gevonden.
Krijg de melding nu bij het opstarten en veel minder vaak, maar hij is niet geheel verdwenen.

joriss, je reg defragmenteren is een idee om de reactiesnelheid van je pc te versnellen (hoewel dat tegenwoordig ter discussie staat en door de snelheid van processors en beschikbaarheid van RAM niet meer echt merkbaar is...), maar gaat die melding niet weghalen. geef eens een screenshot van zo'n melding, dat weten we beter wat ze precies zijn en kunnen we gericht helpen.
 
Oh okee,
Maar de meldingen zijn iig wel gestopt :)
Bedankt voor uw tijd en moeite ;)

als ik het goed begrijp mogen we hier dus een 'opgelost' slotje op zetten; moest het niet het geval zijn, laat dan even iets weten aan één van de mods via persoonlijk bericht (y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan