Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een externe schijf die ik gebruik om backups te maken. Er stond al een en ander op. Waarschijnlijk moet err iets fouts zijn gelopen, want nu zie ik dat ze verdeeld is in 3 schijven, nl WINRE (F), (G) en (H) (zie bijlage). Zou die schijf defect zijn of kan die nog hersteld worden? Die afbeelding die je ziet is genomen vanuit het programma "Aidfile Recoverry Software". Zou dit misschien kunnen hersteld worden met dit programma?
Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • harde schijf.jpg
    harde schijf.jpg
    17.8 KB · Weergaven: 132
plaats een printscreen vanuit schijfbeheer want dit is onduidelijk om te zien ..
het programma "Aidfile Recoverry Software". ken ik dus niet en kan daar bijgevolg ook niets over zeggen !
een externe schijf opdelen mag enerzijds wel kwaad kan dit dus niet .
 
Een schijf veranderd niet uit zichzelf in meerdere partities.
Zijn de bestanden nog te benaderen die er op staan?
Er stond een backup op van mijn laptop. Ik wilde een andere laptop herstellen, maar zorgde eerst voor een backup van die laptop op de externe schijf. Toen moet er iets fouts zijn gelopen. Ik heb daar geen partities opgezet, want dit heb ik nog nooit gedaan en zou echt niet weten hoe er aan te beginnen.
In de bijlage zie je een screen van de 3 partities van die externe schijf, alsook de inhoud van die delen.
externe schijf.jpg

inhoud Lokale schijf (G).jpg

inhoud lokale schijf (H).jpg

inhoud WINRE (F).jpg
 
wat me verbaast hier is dat er niet gesproken word over GB maar over MB
m.a.w. tel je de MB's samen kom je amper uit op 1GB

c7e24bfc26-Ashampoo_Snap_2015.02.12_11h14m46s_001_.png


ik heb zo het vermoeden dat hier serieus iets mis gelopen is !!!

*doe eens rechtsklik op deze externe schijf en kies eigenschappen ...plaats daarvan ook een afbeelding !
 
hoeveel is de werkelijke grootte van deze externe schijf ...
**ook nu tel ik amper 800MB wat dus minder is dan 1GB om je een betere inzicht te geven 1024mb is 1Gb !
 
Otex, hier heb je de gevraagde afbeeldingen.

jij heb niet datgene gedaan wat ik je vroeg ...namelijk rechtsklik op deze externe schijf !
jij heb elke partitie met rechts aangeklikt !
*indien je rechts klikte op de externe schijf dan zou je de totale grootte vermeld moeten zien !
*zoals in dit voorbeeld ..Ashampoo_Snap_2015.02.12_12h02m57s_002_.png
 
jij heb niet datgene gedaan wat ik je vroeg ...namelijk rechtsklik op deze externe schijf !
jij heb elke partitie met rechts aangeklikt !
*indien je rechts klikte op de externe schijf dan zou je de totale grootte vermeld moeten zien !
*zoals in dit voorbeeld ..Bekijk bijlage 13812
Dit is alles wat ik je kan geven hoor. Van zodra ik deze externe schijf aansluit, zie ik meteen deze drie schijven en niet die ene externe schijf; zij is meteen in 3 verdeeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan