externe harde schijf in partities verdelen voor wii

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kan ik mijn externe schijf in partities delen?
Ik heb mijn Wii softwarematig omgebouwd om terug te kunnen spelen, maar met de volgende stap heb ik problemen.
Ik zou een externe schrijf moeten formateren maar aangezien ik de harde schijf niet alleen gebruik kan ik dit niet doen.
Er stond echter ook nog iets over de harde schijf in partities in te delen om zo de harde schijf ook nog te kunnen gebruiken voor andere dingen.
Kan iemand mij uitleggen hoe dit moet? Ik heb reeds gezocht maar niets gevonden.

Danku!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je dient eerst de gehele harde schijf met het Defragmentatietool te bewerken ...
in simpele woorden uitgedrukt de bestanden die op de harde schijf staan worden door het Defragmentatietool bij één gezet ...
het Defragmentatietool vind je bij bureau accessoires
het Defragmenteren bestaat uit 10 stappen ( laat deze dan ook gebeuren )
het Defragmenteren heeft géén nadelige gevolgen ....en moet je niet vergelijken met het Formateren .
als het Defragmenteren gedaan is kun je via schijf beheer de nodige partities aanmaken indien de harde schijf dit toelaat ( m.a.w. indien deze groot genoeg is ...)
 
Hoe kan ik mijn externe schijf in partities delen?
Ik heb mijn Wii softwarematig omgebouwd om terug te kunnen spelen, maar met de volgende stap heb ik problemen.
Ik zou een externe schrijf moeten formateren maar aangezien ik de harde schijf niet alleen gebruik kan ik dit niet doen.
Er stond echter ook nog iets over de harde schijf in partities in te delen om zo de harde schijf ook nog te kunnen gebruiken voor andere dingen.
Kan iemand mij uitleggen hoe dit moet? Ik heb reeds gezocht maar niets gevonden.

Danku!

Gewoon in schijfbeheer je externe schijf in 2 delen dan de partie dat je wil gebruiken formatteren daar.
Op de ander partie zullen dus je andere gevens bewaard worden.
 
schijf in 2 delen

schijf in 2 delen

Ik heb er een filmke van gemaakt.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan