Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag ,
ik weet het , ik heb de laatste tijd veel vragen .
maar nu viel me iets op
als ik kijk bij contactpersonen staat na ieder mailadres plots ".contact "
en als ik een PDF of afbeelding opsla staat daar nu PDF en JPG ( of een andere extentie naargelang )bij in de dokumenten of afbeeldingen en die extentie blijft ook als het bestand een andere naam geeft ( die extentie moet dan wel blijven of er komt een waarschuwing
kan dat weg , OF is dat niet nodig en kan het niet kwaad
OF is het juist goed dat dit erbij staat

grtn
 

Bijlagen

  • extenties.JPG
    extenties.JPG
    25.4 KB · Weergaven: 155
Mogelijks ben ik een slechte verstaander. Ik begrijp Uw vraagstelling niet zo makkelijk.
Bedoel je dat als je een map opent, dat ge daar de bestanden ziet staan met hun naam gevolgd door een punt en dan pdf of jpg naargelang het bestand?
Dan bedoel ik "naam_bestand.jpg" of "naam_bestand.pdf".
Is dit wat je bedoeld?
Indien ja, klik op de "Alt toets" Dan zie je bovenaan : taskbar.jpg

Selecteer daar "extra" en daarin onderaan op "mapopties" taskbar 1.jpg

Selecteer het tabblad "Weergave" en zet een vinkje bij "extenties voor bekende bestandstypen verbergen"
Weergave.jpg

Als je de map opnieuw opent, zou je de extenties niet meer mogen zien. Ze zijn er nog wel, maar je hebt er geen hinder meer van bij het hernoemen.
 
dag Mik ;
inderdaad , u beschrijft het goed
ik ga ( misschien ) proberen hetgeen ge voorstelt
Lana bzwert dat het niet stoort , dus .
heb ondertussen gezien ook dat je wel kan herbenoemen als je de extensie laat staan , dus alleen de naam
zou ook goed zijn
jammer genoeg vandaag geen tijd meer -doe het graag op mijn gemak en geconcentreerd -maar laat u ook iets weten dan ( na morgenmiddag )

mercie voor de tip allezins

grtn
 
dag Lana ;
MIK gaf een tip om het te herstellen
maar zoals u zegt ook , het kan geen kwaad
ik heb ook tegn MIK gezegd dat ik ondertussen zag dat je de naam wel kan veranderen maar dan mag je aan de extensie niet komen
dan lukt het wel
ga jullie alle 2 in gedachten houden

mercie
grtn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan