EsetOnlineScanner [Deleted]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
Qtex heeft een download toegevoegd :

Ashampoo_Snap_woensdag 11 december 2019_06h45m17s_002_.jpg


EsetOnlineScanner - Eset online scanner de extra systeem scanner bij uitstek ..

download de esetsmartinstaller naar je bureaublad en start deze op via een dubbelklik ..
zet het vinkje aan bij enable Detection of Potentially Unwanted Applications ..
start vervolgens het scannen …de virusdefinities worden vervolgens geladen en zal vervolgens al de aangesloten opslag mediums scannen beginnende met de C schijf .
wees geduldig aangezien dit om een volledige scan gaat zal er een zeer langetijd aan deze scan voorbij gaan ..
Bekijk bijlage 241352
*hier is deze al ruim een 44 minuten bezig...

Ga naar het bestand...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn genoeg programmaatjes die vanalles beloven ,
deze EsetOnlineScanner kan je eenmalig gebruiken ,en daarna zal betaald dienen te worden.
wat ik mij altijd afvraag is welke programma's op de achtergrond worden mee geïnstalleerd :rolleyes:
 
bij deze Onlinescanner word niets extra's meegeleverd …
ook is deze meermaals te hergebruiken .. je dient echter niet te denken dat deze te gebruiken is om permanent je systeem te gaan beveiligen … daar dient deze niet voor .
na stap 4 komt er een mogelijkheid om de Eset smart security of de Nod32 antivirus aan te kopen maar dit is géén verplichting ..
de Eset Online Scanner is vrijblijvend te gebruiken en is een hulpmiddel bij zwaar geinfecteerde systemen ..


Ashampoo_Snap_donderdag 12 december 2019_03h31m24s_001_.jpg
 
er staat inderdaad eenmalige scan doch indien je deze op je bureaublad laat staan en je zou deze vervolgens na een week of een maand wederom gebruiken omwille dat je huidige bescherming een steekje laat vallen dan kun je deze vervolgens weergebruiken en krijg je wederom de melding dat deze eerst de definities gaat ophalen zodat deze weer up to date zijn ..indien je deze wederom na pas 2 maand ga gebruiken zal je een verse dienen op te halen veronderstel ik .
 
Het is spijtig dat men daar geen Licentie van kan kopen , heb al eens rond gezocht maar helaas alleen maar internet en virusbescherming van Eset
de losse online scanner is niet te koop :rolleyes:
 
Volgens mij is er geen enkele fabrikant die een online scanner te koop aanbiedt.
Ik had me hier nog niet zo in verdiept, maar ben het nog niet tegengekomen.

Het gaat hier altijd om een gratis service om hun eigen product uiteindelijk te promoten.

Beter is zelfs nog om een on-demand scanner te gebruiken. Deze van bijvoorbeeld Eset is bootable en voert een scan uit met een eigen besturing op USB stick of CD Rom. https://www.eset.com/nl/support/sysrescue/
Zo'n scanner is vele malen beter dan een Online scan. Vele fabrikanten bieden zoiets ook gratis aan. Omdat het vanaf een USB stick of CD rom of DVD draait is het niet snel, dus heb even geduld voor een volledige scan.
 
Laatst bewerkt:
@Skippy
Op zich zijn de producten van Eset niet verkeerd , maar ik was specifiek alleen maar aan het rondkijken of er een online scanner ook beschikbaar was
Die is helaas nergens te koop , het is zoals U zegt, Het gaat hier altijd om een gratis service om hun eigen product uiteindelijk te promoten.
 

En defender werkt prima, heb je echt geen 3e party A.V. voor nodig.
Daarnaast weken ook de gratis versies van de Anti Virus progs veelal ook naar behoren.

ben van nature een beetje huiverig met alles wat gratis is
En dat voor een Nederlander.....
 
@Qtex
Even een klein bedankje aan deze kant voor UW goede kennis, heb mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen en heb op 3 Computers
de online scanner laten draaien , 2 Computers helemaal niks gevonden, maar op de 3e was een hoop mis
ben heel blij dat ik het met eigen ogen kon zien welke meldingen er voorbij kwamen,dat was zeker en vast nooit naar voren gekomen.
Daarom bij deze , Zeer vriendelijk Bedankt voor Uw goede Tip (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan