Ergernis bij downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds een paar dagen krijg ik na een tijdje 502 Too Many Conections wat zou de reden kunnen zijn ? Time out niet goed ingesteld ?...waar vind ik dat Ik download met FTD en betalende Powernews Wie weet raad of wat is aan de hand.:lachen78:Dank
 
Sinds een paar dagen krijg ik na een tijdje 502 Too Many Conections wat zou de reden kunnen zijn ? Time out niet goed ingesteld ?...waar vind ik dat Ik download met FTD en betalende Powernews Wie weet raad of wat is aan de hand.:lachen78:Dank

Doodeenvoudig (indien u 10 connecties had) het volgende: een andere downloader heeft één of meer connecties van u overgenomen.
Remedie: gewoon wachten tot die andere downloader gedaan heeft of anders hopen dat uw pc deze connectie(s) terug kan overnemen.
Als je het aantal connecties in GrabIt vermindert krijg je die boodschap natuurlijk niet meer, maar het kan natuurlijk ook zijn dat u, om die boodschap niet meer te krijgen, alle connecties moet uitschakelen.
De reden is: er zijn 10 connecties mogelijk. Men kan met meerdere pc gelijktijdig downloaden. Als bij u de 10 connecties aangevinkt zijn en iemand anders is reeds aan het downloaden met bijvoorbeeld 5 connecties, krijgt u bij 5 van uw connecties deze boodschap.
 
Hartelijke dank voor het vlugge antwoordje,als ik goed begrijp ligt het bij Grabit?.. Dat probleem is nog maar 4 dagen aan de gang,daarvoor kon ik een ganse film downloaden zonder problemen.
Maar wat ik wel weet is dat powernews enkele dagen problemen had met hun server we hebben enkele dagen meer gekregen op onze verval dag.
 
Hartelijke dank voor het vlugge antwoordje,als ik goed begrijp ligt het bij Grabit?.. Dat probleem is nog maar 4 dagen aan de gang,daarvoor kon ik een ganse film downloaden zonder problemen.
Maar wat ik wel weet is dat powernews enkele dagen problemen had met hun server we hebben enkele dagen meer gekregen op onze verval dag.

Neen, in dit geval is nergens iets fout gelopen.
Als men download met een abonnement dat meerdere downloaders gelijktijdig toestaat is het normaal dat dit al eens gebeurt.
Als dit niet moest kunnen gebeuren zou het gelijktijdig downloaden vanaf meerdere pc's niet mogelijk zijn.
Er kan natuurlijk altijd "ergens" iets fout gaan, en wat of waar dat "ergens" is, daar hebben we gewoonlijk het raden naar.
Maar maak u er niet druk in, zoiets hebben alle "Vips" reeds meerdere malen meegemaakt.

Zorg er voor dat in GrabIt - Edit - Preferences - Tabblad Advanced - Error handling - "automatically retry items in batch" aangevinkt is en doe ondertussen iets anders.
"Geduld" is ook een deugd. (lachen)(lachen)(lachen)
 
Moet hier wel vermelden dat powernews GEEN account sharing toestaat.
Volgens mij ligt het gewoon aan de server van powernews (zoals Lenka al gezgd heeft waren er toch problemen
daar en heeft ze een paar dagen erbij gekregen. Ik denk dat dit zichzelf wel zal oplossen.
En zoals JW al zei : gewoon geduld hebben, dan zal het wel in orde komen ;)
 
Moet hier wel vermelden dat powernews GEEN account sharing toestaat.
Volgens mij ligt het gewoon aan de server van powernews (zoals Lenka al gezgd heeft waren er toch problemen
daar en heeft ze een paar dagen erbij gekregen. Ik denk dat dit zichzelf wel zal oplossen.
En zoals JW al zei : gewoon geduld hebben, dan zal het wel in orde komen ;)

Toch wel hoor!
Met één van de twee accounts hier op de site (xxxxx853) kan men vanaf meerdere pc's downloaden.
Altijd zo geweest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan