Status
Niet open voor verdere reacties.
volgend probleem

server opstart op telenet email met paswoord en mijn mailbox werkt
mijn vrouw eigen emailadres en mailbox op dezelfde server hangt bij de hoofd gebruiker
hoe instellen in outlook express server vraagt paswoord zodat emails aan komen op de correcte emailadressen
 
Ik weet niet hoe dit bij Telenet geregeld is, maar in Nederland bij bijvoorbeeld KPN kun je aliassen aanmaken met eigen emailadres en wachtwoord.

Dus ik denk dat uw vrouw een alias heeft aangemaaktbij Telenet en nu dus een eigen emailadres heeft.
Hierbij hoort een wachtwoord. Dit wachtwoord heeft zij zelf opgegeven tijdens het aanmaken van deze alias.
 
Je moet eerst in 'mijn telenet' inloggen en een nieuwe gebruiker/mailbox aanmaken voor je vrouw. Een alias gebruiken op dezelfde mailbox heeft geen zin. De emails komen allemaal onder hetzelfde account binnen. Tenzij je een 2de gebruiker aanmaakt met een eigen mailbox. Deze kan je in Outlook express wel gescheiden houden.
Volgende link legt uit hoe je een 2de account kan aanmaken in OE.
Setup or create new email account - Outlook Express tutorial
 
maak voor de vrouw een gmail-account aan, Antwanneke weet hoe het zit bij Telenet om een tweede account aan te maken, ik verdien mijn boterham bij belgacom daar weet ik het wel!
 
Dat is toch het 'probleem' omzeilen, een account aanmaken bij gmail...
Naar mijn mening is dat toch geen oplossing voor de man zijn probleem. Dat is een alternatief ja, geen oplossing! Dit is perfect mogelijk met een 2de gebruiken aan te maken bij je online telenet instellingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan