Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
heb over tijd iets gekocht bij amazon.Be
nu zou ik willen weten of je die amazon wallet 1clik instelling kun je dat uitschakelen en terug inschakelen
of is dat veilig ?
je zou deze dus kunnen uitzetten ...de tekst is in het Engels ..lees dit eens na "about 1-click ordering "
*het uitzetten van 1 click heeft geen gevolg met een volgende digitale aankoop
1 click heeft als nut dat jij dus de gegevens niet meer hoeft in te geven omdat deze dus door 1 click worden beheerd .
als je geen krediet kaart hebt met de 1click kunnen ze dan het geld dan van je bank halen (incaso)
heb de 1click uitgezet in mijn browser als ik ooit nog eens daar bestel zal ik het terug in de browser activeren (of dat ik daar goed aan doe zou het niet weten we zullen wel zien )
men kan geen geld afhalen indien men de beveiligings code niet kent ...vergelijk dit met pcbanking er word pas tot een transactie overgegaan indien jij dus er de bevestiging voor gegeven heb via de geheime code
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.