Status
Niet open voor verdere reacties.
da's meer dan een uitdaging ..
da's daar elke dag je leven in de weegschaal leggen ...en hopen dat Kali je gezind is ..
 
Als westerling is het onmogelijk om daar heel door te raken. Altijd een chaufeur nemen daar.Veel regels hebben ze daar ook niet blijkbaar. Een Indische collega vertelde me eens wat ze daar moesten doen om hun rijbewijs te krijgen;
Even met de auto 100m verderop rijden, draaien en terugkomen. De rest zijn regels van de jungle. Moet wel toegeven, ik doe het niet na...
Wat me ook opvalt, ziet iemand een verkeersfile? Doeltreffend is het wel, of moet ik snel zeggen?
 
Doeltreffend is het wel, of moet ik snel zeggen?
Zou zeggen snel!Jaartje of 20 geleden heb ik in Parijs gereden ook niet simpel daar,mijn Meter die 70jaar was en van Parijs was,reed daar als Nikki Lauda!Vond ik ook niks te veel stress.Rest van den tijd maar metro genomen,zalig was dit!
 
Wat mij opvalt is dat de grootste wint in India. Ze lijken bang te zijn voor de bus en geven deze voorrang.
 
Wel aan drie keer de normale video snelheid.
Toch is het een heksenketel. Dààr realiseer je wel met hoeveel we hier op deze aardkloot samen zitten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan