Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb sinds gisteren Windows 10 home
En wil programma's zoals brand word virus
De meeste gebruikte programma's voor 1 pc

Kan iemand mij een dvd samenstellen
Zo ja stuur bericht terug voor evt mail adres
 
jij wilt dus dat er iemand voor u een dvd aanmaakt waarop dus een brand programma aanwezig is als ook een antivirus programma als ook een Office pakket aangezien "Word" toch een onderdeel is van een Office suite .. er zijn tal van gratis programma's te vinden ..

om te branden kun je bijvoorbeeld imgburn gebruiken of CDBurnerXP 4.5.6

de Windows 10 is voorzien van de Defender en dit is een volwaardig pakket je mag en kan ook malwarebytes gebruiken in samen werking met de defender of eender welke andere beveiliging van je voorkeur ...
 
Welke software iemand gebruikt hangt volledig af van die persoon zijn persoonlijke voorkeur en budget.
Er is tal van gratis software op het internet te downloaden. (uitkijken voor malware en adware uiteraard!)

Je vraagt bijvoorbeeld "Word", aka Microsoft Word? Dit is een betalende applicatie en bieden wij zeker niet gratis aan.

Wil je een programma om CD's of DVD's te branden? Download en installeer dan bijvoorbeeld Infrarecorder. (gratis)
Wil je een AntiVirus applicatie, probeer dan bijvoorbeeld Avast of AVG. Ook beiden gratis aan te vragen en te downloaden.

Allemaal zeer gemakkelijk te vinden via Google of een andere zoekmachine op het internet.
 
Had ik gedaan Free software probleem was er kwam software aanbod wat ik niet wilde
Software activeer ik wel na testen
Kan niet kiezen teveel keuze. Het mag ook keuze van jou zijn de samenstelling

Met de pc, moet je af en toe beslissingen nemen. Dit is ook zo in het echte leven.
Deze kan niemand voor U nemen. Het is ook een manier van volwassenheid om te beslissen en eventueel op je stappen terug te keren.
Wie nooit iets verkeerd gedaan heeft, die heeft waarschijnlijk nog niets gedaan.
Hier kunnen we niet kijken in de glazen bol welke Uw voorkeur zal zijn. Misschien maar goed ook. Wie weet wat er allemaal zou gebeuren.
Dus het is proberen. Op Google zijn er massa's zaken te vinden. Uittesten wat je het beste ligt en dan de grote stap.... BESLISSEN.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan