Windows 10 Edge

strikerfox

Steunend lid
Vip Lid
I zou graag de edge opnieuw instaleren, mag ik de setup uitvoeren(overschrijven) of moet deze eerst verwijderen.

G.r.
Guido

Edge is onderdeel van Windows, dus niet zo meteen makkelijk volledig te verwijderen.
Maar ook niet nodig.
Er komt om de week ongeveer een update van uit, die meestal ongemerkt wordt geinstalleerd.

Als je dat toch wil kan je dit manueel sneller laten verlopen :

1734867674913.png

en dan :

1734867714498.png

Bovenaan zie je dan :

1734867749725.png

Hier niet uitgevoerd, maar de kans is groot dat je bij een eerste keer hier langsgaan zult zien dat Edge een update installeert. Edge herstarten en klaar is kees : je bent weer bij !

@Aardbei Ik vraag me dan toch af : heb jij dit uitgevoerd en is de werking van je PC nog verzekerd ?
Of moeten we dit ook deze keer gewoon toeschrijven aan je manier van werken ... zoekopdracht intikken in Google en dan de eerst voor de dag komende 'mogelijke' oplossing hier posten.

Als je iets zelf niet hebt uitgevoerd, getest en begrepen is het een beetje cynisch dit aan anderen voor te stellen.
Als zij op basis van vertrouwen in Aardbei dit dan zonder meer overnemen en uitvoeren zijn de mogelijke rampen voor die mensen niet te overzien.

Wij willen er NOGMAALS voor pleiten enkel getestte, goedgevonden en stabiele oplossingen aan te bieden of ernaar te linken, en liever niet lukrake finds van het net, met een zweem van stelligheid die er eigenlijk niet is.

system tweaks heb ik geprobeerd en bij mij werkt edge niet meer en is dus weg.

herinstallatie is mogelijk als je deze link gebruikt:

Terug
Bovenaan