Status
Niet open voor verdere reacties.
H

han1950

Gast
Sinds gisteren is mijn email op de samsung galaxy S3 gestopt. Iedere keer als ik de email app opent krijg ik de melding "e-mail is gestopt". Heb op internet gezocht maar hier niets over kunnen vinden wat de oorzaak is en wat ik er aan kan doen. Weet iemand wat ik kan doen om dit bericht te stoppen? Heb mijn email nodig.
 
Als je een externe app gebruikt,( daarmee bedoel ik een app dat je zelf via play store hebt afgehaald hebt.) Kan je die eens uninstalleren en her installeren. Indien het een app is die je gebruikt die reeds op je Smartphone stond kan je die er niet af gooien en her installeren. Die kan je dan eens uitschakelen, gedwongen stoppen en daarna de updates verwijderen. Daarna terug inschakelen, de updates terug binnen halen. Dat is iets wat ik zou doen als mij zoiets overkomt. Kan je bv nog op internet? Indien ook niet kan het zijn dat je data bundel er door zit en dan werkt je mail ook niet. Nu ja je zal thuis hoogstwaarschijnlijk op WIFI zitten en dan moet die zowiezo werken.
 
Ik lees dat het een S3 is, dit toestel is al enkele jaren op de markt. Welke versie van Android draait daarop? Misschien ondersteunt je mail app die Android versie niet meer.
 
Helaas je advies geprobeerd op te volgen maar niet gelukt tot nu toe. Heb er maar een andere mailprogramma opgezet en die werkt wel.
Mijn gedacht dat je oude mail app je Android versie niet meer ondersteunt lijkt meer dan ooit de reden te zijn, gezien er een ander mail app het wel doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan