Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@ Panda mocht het je daarmee niet lukken hier is er nog 1tje gratis te gebruiken met de nodige uitleg hoe je te werk moet gaan ..Bekijk bijlage 7399
Natuurlijk kan dit. Hier zijn vele conversieprogramma's voor te vinden.
Ik zelf laad een vob file in, in mijn viedeobewerkingsprogramma en kan dit daarna opslaan onder vele formaten, waaronde ook avi
indien het beveiligde dvd's zijn dan zou dit niet kunnen ..dit werd ook vermeld zie pdfHelaas, de ondertitels worden niet meegeschreven alhoewel ze aangeduid zijn.
indien het beveiligde dvd's zijn dan zou dit niet kunnen ..dit werd ook vermeld zie pdf
Bekijk bijlage 7401ik wist dat ik nog ergens hier een tut over had, deze is wel met AutoGordian Knot (heb hier altijd mijn dvds omgezet naar avi.)
Helemaal geen beveiligde dvd. Staat zelfs op mijn pc in mappen Video_ts en Audio_ts
alle info (beeld en ondertitels) staan in de Video_ts map, Audio_ts is een lege map! dit is nu eenmaal de opbouw van eeen dvd.
Weet ik, maar aangezien hij op mijn pc staat, is het geen beveiligde dvd. Zou hem niet hebben kunnen kopiëren. Trouwens met DVDShrink haal je ook de beveiliging weg.
Wat ik zoek is een program om een dvd om te zetten naar Avi of mpg en daarbij de ondertitels apart of ingebrand. (liefst ingebrand)