Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een pc zond DSC03062..jpger netwerk kaart maar met een usb stick waar je de wlan kabel insteekt.
Ik heb mijn windows XP er op nieuw gezet maDSC03060..jpgar kom niet mee op internet.
Merk: SMC Networks
Article Reference: 201930

Kan ieman mij helpen?

Bedankt,
Shika

DSC03061..jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt Ivan.
Ik ben op deze site geweest maar weet niet hoe ik de drivers moet opzoeken omdat ik deze 'stick' er niet bij zie staan.
Kun je me helpen de drivers of wat ik ook nodig heb om weer om internet te geraken helpen zoeken?
Ik heb die stick niet geinstalleerd dus weet ook niet precies wat ik ermee moet doen...

Alvast vriendelijk bedankt,
Shika
 
Ik heb het eens met winrar ingepakt
In het onderdeel Apparaatbeheer (te bereiken via het configuratiescherm, onderdeel Systeem, tabblad Hardware, knop Apparaatbeheer) staan de inmiddels door Windows gedetecteerde hardware-items. De met een geel vraagteken gemarkeerde hardware-items zijn voor Windows onbekend en daarom nog niet van een driver voorzien. Klik daar rechts op dan krijg je de keuze.
 

Bijlagen

  • DR_SMC2209USB..rar
    63.5 KB · Weergaven: 121
Zoals boven beschreven staat er zit geen etwerk aansluiting op het moederbord.
Ik heb ook geen doos of iets dergelijks. Het is een zelf samengestelde pc. Het is een Pentium 4 2,0 GHZ.
Er is vorig jaar iemand van ziggo geweest en die heeft dat hulpstuk voor te internetten er op gezet en de verpekking mee genomen.
Gr,
Shika
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan