Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Misschien een domme vraag, maar de vorige keer dat ik naar de website van mijn Asus ging voor het bezien van updates van drivers en tools e.d. stonden er wel zeker een 10 tal utility's op, waaronder ook een Bios Flash tool.
Nu keek ik toevallig en er stond bijna niets op.
Werken die firma's samen met Microsoft om zo via updates van Microsoft hun drivers en dergelijke aanpassingen van de laptop up to date te houden?
De bios flash tool stond er bv ook niet meer op.

Greets

Ed
 
Uiteraard werken hardware fabrikanten nauw samen met Microsoft.

Het valt mij ook op dat bepaalde utillity's soms niet vermeld worden op de Download site van een fabrikant voor bijvoorbeeld Windows 10. Zoek je dan een besturing terug kan hij er wel staan. Zeker bij Windows 7 bijvoorbeeld.
Waarom men dit doet is mij onduidelijk, maar een Flash utillity voor Windows 7 zal ook onder Windows 10 goed werken.
Zoek dus even naar de utillity die je nodig hebt bij een lagere besturing.

Een BIOS Flash tool heeft trouwens helemaal niets met een Microsoft / Windows update te maken.
 
bedankt Lana, maar de vorige keer stond er nog een bios flash tool tussen en die is nu weg,
raar toch dat die daar niet meer tussen staat, of ontwikkelen ze misschien een andere en doen ze voor alle zekerheid de oudere weg

bedankt

ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan