Wel heb vandaag een nieuwe webcam gekocht van multimedia winkel en het is een sumvision aluminum Panther GX 4.0 mega pixels wel ik kwam thuis er zat geen cd bij en had eigenlijk weining tijd om terug te gaan want moet sebiet naar de voetbal ben trainer van mannekes van 8 jaar en wou zo graag tegen ik terug thuis kwam met mijn webcam werken en morgen is de winkel dicht dus moet ik zeker wachten tot maandag eer dat ik die software cd heb
Ondertussen heb ik al gezocht op google en ben via daar naar de wbesite van de fabrikant geweest maar daar geven ze een fout melding aan of website werkt niet als ik op mijn driver GX druk
tijdens het zoeken ondervind ik dat er meer mensen zijn met dat probleem
kan iemand mij uithelpen? en plz geen programmaatjes die je helpen om drivers te zoeken want die kosten geld
Ondertussen heb ik al gezocht op google en ben via daar naar de wbesite van de fabrikant geweest maar daar geven ze een fout melding aan of website werkt niet als ik op mijn driver GX druk
tijdens het zoeken ondervind ik dat er meer mensen zijn met dat probleem
kan iemand mij uithelpen? en plz geen programmaatjes die je helpen om drivers te zoeken want die kosten geld