Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
waar kan ik driver vinden van mijn dvd rom op mijn laptop optiarc DVD-RW AD7530A ATA device
die staat er niet meer op kan mij iemand helpen om die terug te laten marcheren of weet iemand mij raad
je kan proberen je dvd te verwijderen in apparaatbeheer. wanneer je de pc dan herstart zal hij zeggen nieuwe hardware gevonden en zal hij je dvd rom opnieuw installeren. anders geef je eens wat meer uitleg over welke pc het gaat (laptop, desktop) en eventueel welk moederbord je hebt dat maakt het dan voor ons ook makkelijker om te helpen met zoeken
het is een laptop acer aspire 9300 en nu heb ik hem verwijderd en terug opgestart om te zien of hij hem terug instaleert maar zonder sucsec er is een fout of zo iets
Dit apparaat start niet. (Code 10)
Klik op 'Naar oplossingen zoeken' als u gegevens over dit apparaat naar Microsoft wilt verzenden en wilt kijken of een oplossing beschikbaar is.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.