Status
Niet open voor verdere reacties.

Koekoek

Steunend lid
Vip Lid
Beste QTEX,
Weet u ook waar ik de franstalige en engelstalige handleiding kan vinden? Ik heb " netherlands" door france vervangen enz.., ook via Google lukt het me niet.;)
Dank bij voorbaat,
Koekoek
 
Misschien begrijp ik het verkeerd, omdat ik dit programma niet ken, maar in de Topicstart staat dat het om een Nederlandse versie gaat. Ik begrijp uit de vraag dat tijdens de installatie de Nederlandse taal vervangen is door de Franse taal en daarom een Franse / Engelse manual nodig is.
Wil je het programma in het Nederlands hebben, zal je dit opnieuw kunnen installeren en dan voor de Nederlandse taal kiezen.

Wat soms ook gebeurd met programma's is dat het op een Multie Language CD of DVD geleverd is. In dat geval kan er een map op de CD staan met handleidingen in vele talen in .pdf formaat. Even kijken dus.
 
ik ben volkomen gelijk met de redenering van Pluis indien de ts (koekoek ) het programma geinstalleerd heeft met een franstalige interface moet hij deze herinstalleren en daarna (nederlands) aanvinken tijdens de herinstal ..wil hij dit programma gebruiken in het nederlands !
@ pluis : dit programma laat je toe vanop afstand een gesproken tekst te typen , het gene wat je zegt wordt onmiddelijk omgezet naar een teks ,zodat dit kan gebruikt worden ...ideaal dus bij een vergadering !
ook ideaal voor mensen die zelf niet meer kunnen typen !
 
Laatst bewerkt:
Achteraf heb ik gemerkt dat het eenvoudig is: dragon nuance naturally speaking 11 premium NL is een upgrade van drag.......10 preferred NL. dit laatste gebruik ik reeds een paar jaar, en dit programma bevat de Nederlandse, Engelse, Franse, en Duitse dicteermogelijkheid. Voor de versie 11 kan men beginnen met de Nederlandse versie te activeren en de dicteerprocedure te volgen. Ik wist toen nog niet hoe ik de andere talen moest openen, nu echter wel: via profiel kan men een nieuwe gebruiker aan klikken en de gewenste taal kiezen. Ik kan enkel stellen dat dit een fantastisch programma is, zelfs voor particulier gebruik. (Deze tekst werd met dit programma ingesproken zonder enige correctie met het toetsenbord).
Vriendelijke groeten,

koekoek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan