Ik heb de richtlijnen van Tuts gevolgd om Grabit en Ftdv3 en Koala te installeren, maar heb het volgende probleem( ik heb een eigen account genomen) : wanneer ik een post(van de dagelijkse updates) wil downloaden via nzbindex gaat alles vlot, maar via ftdforum niet: onder "zoek" typ ik bv Systran in en vind een gepost bestand, maar klik ik op nzbindex, dan : o bestanden gevonden.
Via een vriend zou ik nzbuddy moeten installeren in ftd (onder Internet Explorer)en Koala verwijderen en nzindex en firefox : ftdv3.exe vind ik niet bij ftd in program files en kan het ook niet downloaden via Google, en nzbuddy.exe weigert zich te openen. Ik heb gekeken vie Conf.scherm om USER ACCOUNT CONTROL uit te schakelen, maar dit stond al op 0. Dus ik slaag er niet in om via ftdforum een gekozen titel te downloaden.
Is er iemand die mij de juiste richtlijnen kan geven?
een dankbare Koekoek
Via een vriend zou ik nzbuddy moeten installeren in ftd (onder Internet Explorer)en Koala verwijderen en nzindex en firefox : ftdv3.exe vind ik niet bij ftd in program files en kan het ook niet downloaden via Google, en nzbuddy.exe weigert zich te openen. Ik heb gekeken vie Conf.scherm om USER ACCOUNT CONTROL uit te schakelen, maar dit stond al op 0. Dus ik slaag er niet in om via ftdforum een gekozen titel te downloaden.
Is er iemand die mij de juiste richtlijnen kan geven?
een dankbare Koekoek