Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag iedereen

ik heb maar 9,20 downlod speed en normaal moet ik 28 hebben, ik heb al alles uitgetest
op mijn zoon zijn pc is alles oke op mijn laptop ook maar juist op mijn pc niet
nieuwe kabel ook mijn router ook al af gekopeld maar bij mij lukt het niet

alle tips zijn welkom
Bedankt
 
heb je al eens de internet kabel van jouw pc rechtstreeks in de modem gestoken dus zonder de router ..
als je dan de volledige snelheid haalt dan mag je ervan uitgaan dat de instellingen van de router niet juist zijn
 
heb je al eens de internet kabel van jouw pc rechtstreeks in de modem gestoken dus zonder de router ..
als je dan de volledige snelheid haalt dan mag je ervan uitgaan dat de instellingen van de router niet juist zijn

Ja dat heb ik allemaal al gedaan hoor zonder router en nog wat
zelf mijn laptop is draatloos en die doet het perfect
de pc van mijn zoon is op de zelfde router en diet doet het wel
de kabels heb ik ook al vervangen
dus ik denk dat het ofwel de internet kaart is of een probleem met de sofware
het probleem is al lang aan de gang hoor maar ik had er geen benul bij tot gisteren dat ik me afvroeg hoe dat kon ?
toch bedankt hoor
 
effe over lopen ..!!
er werd een modem geplaatst tegen de muur ...en vanaf de modem ga er een internet draadje naar je draadloze router ... vandaar uit maak jij , je zoon verbinding ..echter onder vind alleen jij problemen met de desktop pc ...maar met de laptop is de draadloze verbinding uitstekend... ook jouw zoon die ook een desktop gebruikt heeft een uitstekende verbinding ..de desktops zijn bedraad verbonden ..... graag een bevestiging !!

heb je jouw internet kabel al eens in een ander slot geplaatst van de draadloze router....indien zo
dan vermoed ik dat je de instellingen van je netwerkcentrum moet nagaan ..
 
controleer het volgende op de pc waar je géén optimaalle verbinding heb ..
open netwerk centrum..met de administrator rechten
klik op adapter instellingen weizigen... je moet hier nu een LAN verbinding zien staan ..
( indien je hier géén LAN verbinding zie staan verwijder je eerst de huidige verbinding en maak je een nieuwe lan verbinding aan na een herstart )
rechts klik hierop en kies eigenschappen ..
klik verder op configureren ....Geavanceerd...controleer hier de ""snelheid en duplex "" zet deze desnoods op Automatischs en bevestig
met ok
 
we kunne ook een register tweak aanpassen ..volg deze nauwgezet op ...!!

Sneller Downloaden in Internet Explorer
start...type in je zoekvenster regedit
klik verder op regedit.exe
1..ga nu naar HKEY_CURRENT_USER / SOFTWARE / MICROSOFT / WINDOWS / CURRENT VERSION / INTERNET SETTINGS
2..Maak hier of Bewerk de DWORD- waarde MaxConnectionsPer1_0Server
geef deze dan de hexadecimale waarde 0000000a ( decimale waarde 10 )
3..Maak of bewerk nu de DWORD-waarde MaxConnectionsPerServer
en geef deze de hexadecimale waarde 0000000a
je zal denken ik maak dezelfde sleutel 2 x aan ....DIT IS ECHTER NIET WAAR kijk eens achter (Per )
 
Laatst bewerkt:
Je kunt ook eens kijken hoe de kaart is ingesteld. Op 10 Mbps full of half duplex of 100 Mbps full of half duplex. Met de meeste stuurprogramma's heb je ook de mogelijkheid voor Automatisch.
Dit kun je checken door bij netwerken op de gebruikte Lankaart te gaan staan met de muis en dan rechtermuisklik / eigenschappen. Je moet nu een button Configureren zien staan. Ga naar het Tabblad Geavanceerd en zoek hier naar Snelheid en Duplex

Kijk dus hier dat deze zeker niet op 10Mbps staat.

[edit] Laatste zin over het hoofd gezien in antwoord 6. Mijn antwoord is dus al eerder gegeven door qtex [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dag iedereen

heb gisteren namiddag een backup gemaakt , en dan heb ik Windows 7 op de pc geplaatst
alles werkte normaal
nu heb ik via mijn backup alles terug geplaatst en het is weer het zelfde lage snelheid
ja en zoals ik niet al te veel met een pc taal om kan is het niet zo gmakelijk

Bedankt voor de hulp
JP
 
je zit nogthans in het xp forum gedeelde , daarom da ik nu me afvraag !!
betreft het hier om een backup van een xp die je nu op de win7 los laat ...dit kan dus nooit !!!
verklaar je nader want ik ben de weg kwijt !
 
ik heb een backup van mijn huidige programas gemaakt dus XP
heb dan een nieuwe windows 7 op mijn pc geplaatst en dan werkte alles goed en normaal
nu heb ik via mijn backup alles teug geplaatst dus zoals het voor ik windows 7 er op had geplaatst
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan