Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
onlangs heb ik eens xp geinstalleerd toen ik hem wou activeren.kreeg ik de melding (is reeds in gebruik) met vista hetzelfde liedje.ook al zet je deze op een andere pc hetzelfde liedje.je zou deze wel kunnen activeren indien je over recovery cd,s beschikt? denk ik
Je kan een enkele licentie slechts gebruiken op één toestel. Bij een herinstallatie op hetzelfde toestel met hetzelfde installatie medium type (OEM, Retail, VL, ...), kan je zonder problemen een heractivatie doen. Wanneer de hardware drastisch vernieuwd wordt of er wordt een totaal ander toestel gebruikt, gaat Windows activatie vanzelfsprekend falen.
Bij een recovery dmv bijvoorbeeld een image, is een activatie niet nodig daar het product al geactiveerd werd voordien (normaal gezien). Een image is een clone van je systeem en vereist dus geen heractivatie, zolang de image wordt gerestored op hetzelfde toestel waar de image genomen werd.
Op gelijkaardige hardware (vb twee dezelfde laptops) gaat dit ook maar is wettelijk niet in orde dan.
Ps, er zijn nog genoeg windhoos 7 laptops nieuw in omloop....Medion bv...in de webshop..
mijn probleem is al lang opgelost.
ik ben al lang over naar Imac...
Denk niet dat de TS zen probleem opgelost is hoor...