Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet dat AlfaHosting onze sponsor is.

Eurohost: 25 euro per jaar (domein niet inbegrepen = 12 euro per jaar)
5GB webruimte en 150 GB verkeer. subdomeinen ook mogelijk, PHP en mailadressen.
 
Persoonlijk vind ik One.com Web hosting ook goed

Zeer goede suport en zeker niet duur, ik gebruik dit al een tijdje en raad het iedereen aan. Ook heb je alle mogelijkheden zoals php, mail ect

Yveske
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet dat AlfaHosting onze sponsor is.

Eurohost: 25 euro per jaar (domein niet inbegrepen = 12 euro per jaar)
5GB webruimte en 150 GB verkeer. subdomeinen ook mogelijk, PHP en mailadressen.

Ja maar ze proppen hun server zo vol dat alles traag gaat, onder vonden vroeger toen pctuts daar stond.
 
Ivan ik heb tot heden nog niks problemen ondervonden (het zijn wel twee eenvoudige website's) en ik heb er inderdaad weet van dat vroeger Pctuts er hinder had, een collega host er ook zijn site met databank en dit zonder enig probleem.
 
Ivan ik heb tot heden nog niks problemen ondervonden (het zijn wel twee eenvoudige website's) en ik heb er inderdaad weet van dat vroeger Pctuts er hinder had, een collega host er ook zijn site met databank en dit zonder enig probleem.

Is te zien op welke server je zit, als je geluk heb zit je op een snelle, maar denk er aan dat het niet snel blijft komen website bij op de server en dan ...
 
Is te zien op welke server je zit, als je geluk heb zit je op een snelle, maar denk er aan dat het niet snel blijft komen website bij op de server en dan ...

Nou Ivan ik kan je een heel verhaal doen hier om mijn punt te verdedigen maar dat ga ik niet doen. Ik kan je ze zeggen dat ik een site beheert met een dataverkeer in september 2009 van 3TB. 5Gb aan data dat op de server staat, etc

Nu, ja mijn site was in het begin traag. Ik heb hen een mail gestuurd en live support gedaan en mijn klachten verteld. Maar ze konden er niets aan doen, zeiden ze.....

Ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en een aangetekend schrijven verstuurd met mijn klachten. Nog geen week later kreeg ik netjes een brief terug waarin mij werd verteld dat ze het probleem hebben vast gesteld en boden ze een oplossing aan. Ze zouden alles verhuizen naar een andere server. Ze vroegen me hier rekening mee te houden dat op dag XX de site offline zou zijn omdat dan de verhuis zal plaatsvinden. Nu al meer dan een jaar zit ik echt op een snelle server en werkt mijn site echt snel.

Dus al hebben ze aan mij alleen puur verlies, toch hebben ze een oplossing aangeboden.
 
Als je eerst aangetekend moet schrijven zegt dat veel over goodwill.
Dan ben ik al lang weg.
Kans verkeken zeg ik in zo een geval.
Als je moet druk zetten om iets gedaan te krijgen wreekt zich dat vroeg of laat.
Bovendien, op die manier is het ook niet prettig samenwerken.
Zolang er betere hosting zijn........
 
Als je eerst aangetekend moet schrijven zegt dat veel over goodwill.
Dan ben ik al lang weg.
Kans verkeken zeg ik in zo een geval.
Als je moet druk zetten om iets gedaan te krijgen wreekt zich dat vroeg of laat.
Bovendien, op die manier is het ook niet prettig samenwerken.
Zolang er betere hosting zijn........

Je moet het ene met het andere afwegen.
Wie kan mij een hosting aanbieden voor 80EUR

Met onbeperkt dataverkeer en 25GB opslag ruimte incl domein naam?
Als je een beter alternatief kent met de zelfde prijs dan overweeg ik mijn mening te herzien.
 
Ik sluit me aan bij de reactie van Tjoepke, AlfaHosting zal wel degelijk zijn maar voor hetgeen ze bieden vind ik ze peperduur.
 
Daarom dat ik One.com Web hosting een zeer goede vind, waar alles ook zonder limiet aan dataverkeer is, en bovendien snel is!

Yveske
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan