N
noel liephout
Gast
Een man komt binnen bij de VDAB te�<?XML:NAMESPACE PREFIX = ST1 /><ST1LACE w:st="on">Leuven</ST1LACE>�en ziet daar een vacature hangen waarop een assistent voor een vrouwenarts wordt gevraagd.�
�
Hij is natuurlijk zeer ge�nteresseerd en wil er meer over weten.�
"Kun je me meer details geven over deze vacature?" vraagt hij aan de man achter de balie.�
�
De medewerker van de VDAB zoekt in zijn dossiers en antwoordt:�
"Uuuh... even kijken, hier is het. OK, het werk bestaat eruit pati�nten gereed te maken voor onderzoek door de gynaecoloog. �Dat houdt in : helpen met uitkleden, op de rug leggen en even wassen.�
Dan scheerschuim�aanbrengen, het schaamhaar afscheren en alles even inwrijven met verzachtende olie zodat ze gereed zijn voor het onderzoek door de gynaecoloog.�
Het jaarsalaris is � 60.000, maar ik ben bang dat u naar Tienen zult moeten."�
"Oh, is daar de vacature?"�
Nee,�die is in Gasthuisberg te�<ST1LACE w:st="on">Leuven</ST1LACE>, maar in Tienen kunt u dan aansluiten achteraan de rij kandidaten !!!!�(lachen)
�
Hij is natuurlijk zeer ge�nteresseerd en wil er meer over weten.�
"Kun je me meer details geven over deze vacature?" vraagt hij aan de man achter de balie.�
�
De medewerker van de VDAB zoekt in zijn dossiers en antwoordt:�
"Uuuh... even kijken, hier is het. OK, het werk bestaat eruit pati�nten gereed te maken voor onderzoek door de gynaecoloog. �Dat houdt in : helpen met uitkleden, op de rug leggen en even wassen.�
Dan scheerschuim�aanbrengen, het schaamhaar afscheren en alles even inwrijven met verzachtende olie zodat ze gereed zijn voor het onderzoek door de gynaecoloog.�
Het jaarsalaris is � 60.000, maar ik ben bang dat u naar Tienen zult moeten."�
"Oh, is daar de vacature?"�
Nee,�die is in Gasthuisberg te�<ST1LACE w:st="on">Leuven</ST1LACE>, maar in Tienen kunt u dan aansluiten achteraan de rij kandidaten !!!!�(lachen)