Status
Niet open voor verdere reacties.

big-mike

Steunend lid
Vip Lid
Dag allemaal,

Mijn trouwe Medion Pc had het onlangs totaal begeven tijdens een spel. Plots alles out, en een sterk ozon geur.

Eerst gedacht: voeding kapot. Maar met een nieuwe is juist hetzelfde. Met de stekker van het MB alleen, draaien de ventilators,
maar met stekker van processor ook in, opnieuw niets meer.

Er is niets aan te zien op MB of processor, maar ik vermoed dat een van de twee of beiden stuk zijn.

Wat denkt jullie erover??

Dank voor jullie aantwoorden..(y)
 
Moederbord en/of processor stuk. En als je pech hebt kan er nog meer defect zijn ook. Harde schijf kan je hopelijk nog wel lezen via een andere PC, zodat je je data er nog af kunt halen.
 
Bedankt voor uw aantwoord en uw optimisme DDragon80 ;)

Ik was ook bijna zeker ervan. Maar deze namiddag ik heb alles gedemonteerd en opnieuw samen gesteld en, tot mijn groote verbazing, is hij opnieuw opgestaart.

Niet lang: tot de volgende start poging: opnieuw geen teken van leven. Het was waarschijnlijk zijn laatste zucht. Maar ik weet nu dat HD en Grafische kaart nog goed zijn.

Heb jullie zo een verrijzenis nog meegemaakt ?? -m-
 
Je zegt tijdens een spel, dit kan ook duiden op een defecte grafische kaart. Als hier een kortsluiting is veroorzaakt door een warmte probeem kan deze kortsluiting er ook voor zorgen dat andere delen op het moederbord van de pc geen voedingsspanning krijgt.
Heb je een insteek grafische kaart + misschien tevens een online grafische kart op het moederbord ?

Haal dan de insteekkaart er eens uit en probeer wat er dan gebeurd.
 
Inderdaad Lana het was duideluijk van overhiting. Ik heb gisteren nog een keer alles uithalen, ontstoffen en zo net mogelijk herplaatsen en toen is hij herstart.
En vandaag draait hij nog. Hoe lang is de vraag maar ja... Het is maar de machine voor de kleinkinderen.

Nog bedankt voor jullie meningen en post mag afgesloten zijn. (y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan