Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
logo_home.png

Met deze gratis ScanCircle dienst kunt u snel, eenvoudig en zonder risico problemen in uw computerconfiguratie laten detecteren.

http://www.scancircle.com/nl/scanner/default/www


[h=3]Stap-voor-stap instructies voor Microsof Internet Explorer[/h]
  1. Eerst wordt gecontroleerd of de laatste versie van het scan programma al aanwezig is op uw computer
    scan_msie_1.png
  2. Alleen de eerste keer wordt u gevraagd of u deze toepassing wilt uitvoeren: klik op 'Uitvoeren'
    scan_msie_2.png
  3. Als (de laatste versie van) het scanprogramma nog niet aanwezig is op uw computer, dan wordt deze gedownload
    scan_msie_3.png
  4. Hierna wordt het scanprogramma opgestart: klik op 'Scan' om een scan in de automatische modus uit te voeren of op 'Meer opties'

scan.png
 
Jammer, maar de site waar de link naar verwijst is niet toegankelijk. Ook via Google kom je er niet bij.
 
de link geplaatst in het eerste bericht van pluis gaat niet naar de site ....deze geeft wel direct de download.exe
Bekijk bijlage 9232

ook de link geplaatst in bericht nr 3 geeft hier bij mij de download.exe als uitkomst ..
 
Ook ff binnengehaald en geinstalleerd en laten scannen ==> score 7.9 ==> alles groen :duimop:
 
Ik heb maar een 6 en de grote boosdoener is daar het gebruikersaccountbeheer die ik uitgeschakeld heb. Ook diverse softwareupdates. Ik heb nogal wat programma's die niet de meest recente zijn maar omwille van het kennen van dit programma, geen nieuwe versie aangeschaft.
 
troost u mik ook ik had een 6 omdat de uac uitstond ....deze aangezet een herstart gedaan en opnieuw de scan gedaan ...
nu krijg ik een 8.2 als resultaat ...tevens met de vermelding dat er 48 software update's dienen te gebeuren ...
ja da zie je van hier , dan dien ik de meerdere tools her aan te kopen ...noway josé
 
Ha ha, troost je, ik zit maar op een 5.5

Ik weiger het om SP1 voor Windows 7 te installeren, omdat dit Windows Mail onklaar maakt en mijn schijfruimte op schijf C is aan de krappe kant.
Verder 58 Software Updates waarvan ik er vanavond 8 ga updaten. De rest zijn programma's waarvoor ik een nieuwere versie zou moeten kopen.

Image1.jpg
 
@pluis :
je beseft toch dat als het sp2 wordt uitgebracht je dan verplicht bent om het sp1 te installeren ..
anders krijg je ook de losse update's niet meer binnen ...wat nu dus nog wel het geval is zonder het sp1!

waarom vergroot je dan niet de C partitie ..als je nu ruimte te kort heb !!
 
@pluis :
je beseft toch dat als het sp2 wordt uitgebracht je dan verplicht bent om het sp1 te installeren ..
anders krijg je ook de losse update's niet meer binnen ...wat nu dus nog wel het geval is zonder het sp1!

waarom vergroot je dan niet de C partitie ..als je nu ruimte te kort heb !!

Het is maar een screenshot van 1 van mijn PC's. Op mijn hoofd PC heb ik ruimte genoeg hoor en is sp1 wel geinstalleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan