Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Het is uiterst belangrijk dat je je Android toestel beschermd als je er regelmatig mee online gaat. Als je ergens op een open wifi signaal inlogt of gewoon thuis op Wifi of onderweg op 3G/4G. Een AV is zowiezo aan te bevelen en is eigenlijk verplicht net als op een Windows pc. Maar naast een AV is het ten stelligste aangeraden om een VPN en een firewall op je toestel te hebben.
Je kan ervoor kiezen om een aparte AV, VPN en een firewall te installeren.
Ikzelf heb ervoor gekozen om de nummer 1 van het lijstje op mijn Smartphone te zetten, hij schijnt uit de test niet alleen de beste firewall te zijn, maar je hebt ook nog eens gratis VPN erop, dus is voor mij Netguard een 2 in 1 die ik al enkele dagen uit test. Daarvoor had ik geen firewall, wel een VPN, maar die blokkeerde het binnenhalen van updates en ook het installeren van bepaalde apps, net als deze Netguard werd de download geblokkeerd daardoor. Dus was ik op zoek naar een betere oplossing. Dit is bij deze Netguard. De andere 4 zijn volgens de test ook wel goed, maar ik heb deze zelf niet getest. Ik ben voorlopig wel heel tevreden ofer deze Netquard.
Dit is hier de top 5 van de firewalls op je Android toestel.
Bron: Joy of Android.
5 of the Best Firewall Apps for Android to Keep the Bad Out
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan