DAX fout

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen ik krijg geregeld bij het starten een hulpscherm (zie bijlage)
Inhoud hulpscherm:
Toegangsfout op adres 13169444 in module 'IOLOSM~1.DLL'. lezen van adres 00000008.
Ik zoek me suf op internet en het heeft iets te maken met het programma System Mechanic maar wat weet ik niet.
Iemand van jullie een idee wat er aan de hand is?

Met vriendelijke groet en alvast bedankt voor jullie meedenken en hulp
crimpak

Schirmfoto_2013-12-26_085213.jpg
 
aanvulling op mijn DAX-fout vorige vraag van crimpak

aanvulling op mijn DAX-fout vorige vraag van crimpak

Beste mensen ik zie nog een hulpscherm (zie bijlage)
Mogelijk heeft dit met vraag 1 te maken maar dat weet ik niet misschien jullie??
met vriendelijke groet
crimpak

Schirmfoto_2013-12-26_090030-2.jpg
 
Zijn typische gevolgen van programmeerfouten, of mogelijk zelfs virussen. Ik zou de software verwijderen welke deze fouten gooit, en desnoods terug herinstalleren indien dit een oplossing kan bieden.

Laat je systeem ook een volledig scannen met Malwarebytes.
 
je heb wellicht dan System Mechanic software geinstalleerd op je pc en deze veroorzaakt het probleem ...
en je heb dan vermits dit tool te gebruiken de start up settings gaan bewerken ...
dit is weer zulk een tool dat meer kwaad doet dan goed , zeker als je niet weet hoe je deze dient te gebruiken .

mijn advies is om deze System Mechanic software te verwijderen en daarna een sfc /scannow op te starten als admin om je windows systeem bestanden te controleren en zo nodig ook te laten herstellen .
 
Beste DDragon80 en qtex ik heb jullie beider raad opgevolgd en ben van alle genoemde problemen af.
Bedankt voor jullie snelle reactie en hulp.

met vriendelijke groet
crimpak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan