Status
Niet open voor verdere reacties.
Telkens bij het opstarten krijg ik de melding "csc.exe niet gevonden" of de melding command#compiler werkt niet

Reeds gezocht naar een oplossing waaronder met het programma "DLL Suite" zonder resultaat

Wanneer ik de computer afsluit wordt er ALTIJD een update van 1 of 2 bestanden uigevoerd

Kan iemand wij helpen om dit probleem op te lossen ???
 
Gebruik systeemherstel om uw PC terug te zetten naar een toestand toen hij nog goed werkte
Klik op Start, en tik dan in rstrui, gevolgd door Enter
Dan kom je hier:
Systeembestanden en systeeminstellingen
terugzetten

Systeemherstel kan u helpen met het oplossen van problemen die er
mogelijk de oorzaak van zijn dat uw computer traag werkt of niet meer
reageert.
Systeemherstel is niet van invloed op uw documenten, foto's of andere
persoonlijke gegevens. De recente installatie van programma's en
stuurprogramma's kan mogelijk ongedaan worden gemaakt.
 
een csc.exe toepassingsfout kan verschillende redenen hebben ..
komt er géén foutcode te staan word het al moeilijk om de schuldige te vinden ....
doe het volgende eens ..
start een msconfig op als admin en open het tabblad Opstarten.
Haal op dat tabblad alle vinkjes weg bij onderdelen die je niet 100% vertrouwt.(laat enkel het nodige aan zoals je bescherming )
sluit je pc af en start deze dan opnieuw op .
zie je die melding over csc.exe nu niet meer bij het herstarten dan bevind de fout in 1 van de programma's die je heb uitgezet !
je dient nu opnieuw de msconfig te starten en je vink telkens een vinkje terug aan van diegene die je eerder heb uitgezet .....en weer herstart je ,je systeem.
dit doe je telkens opnieuw tot je de boosdoener gevonden heb ... het kan zomaar zijn dat het programma welke deze foutmelding geeft een update nodig heeft ...
m.a.w. er is een nieuwere versie van dat programma nodig.
 
Laatst bewerkt:
woefke, heb je optimalisatie of tweaksoftware gebruikt .
Je probleem kan veroorzaakt zijn door.
Beschadigt register of door een virus.

Wanneer ik de computer afsluit wordt er ALTIJD een update van 1 of 2 bestanden uigevoerd

Hoe noemen die bestanden en welke extensie hebben die?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan