Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik begrijp de vraag effe niet !
is het de bedoeling dat je een tool laat lopen dat na kan gaan of de windows instellingen nog juist staan ..
indien dit de bedoeling is ; ..
je kan dit doen door sfc/scannow te laten draaien ...vooralleer je scannow op start sluit je best al de geopende programma's af
type daarvoor sfc/scannow in je zoekvenster : let op de spatie na sfc
klik met rechts op sfc/scannow.exekies uitvoeren als administrator
de scan begint en zal herstellingen doen indien dit nodig blijkt te zijn ..
dan kan deze je ook vragen om de installatie cd/dvd te plaatsen ; doe dit dan ook !
of de herstellings procedure vereist dat je je pc herstart ! ook dat doe je dan ..
[edit] het pdf-je dat ik je toegestuurd heb zonder het w8w ! heeft dit je niet verder geholpen !! * je reageerdt niet meer in dat topic !!
(betreffende je ander topic kan dat dan gesloten worden ) [/edit]
dat topic mag dan gesloten worden !!
eigenlijk had ik dat al gedacht dat het voor sommigen gebruikers te moeilijk zou kunnen zijn echter is dat de oplossing om van de google virus af te geraken !
voer de sfc/scannow uit ! en meld je daarna weer
ik kan de sfc scan nu niet doen moet eerst ff belangrijke dingen op slaan op extern schijf
ik had het al eerder gedaan met jullie hulp uitleg had ik uitgeprint
alleen wat echt minder was belangrijke dingen waren weg
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.