Op het net zijn veel problemen te vinden met office 2007.
Misschien komt er nog wat uit de bus, wie weet.
Heb je al geprobeerd met office updates via microsoft updates?
Bij microsoft vond ik het volgende:
Symptomen
Als u een nieuw bericht wilt adresseren vanuit de lijst met contactpersonen, wordt het volgende foutbericht weergegeven:
Kan de adreslijst niet weergeven. De contactpersonenmap van dit adresboek kon niet worden geopend; de map is verplaatst of verwijderd of u hebt niet de benodigde machtigingen. Raadpleeg Microsoft Office Outlook Help voor informatie over het verwijderen van deze map.
Oorzaak
Dit probleem doet zich voor als het adresboek van Microsoft Outlook is beschadigd.
Oplossing
Als u dit probleem wilt verhelpen, verwijdert u het Outlook-adresboek en installeert u het opnieuw. Ga hiertoe als volgt te werk: 1. Start Outlook.
2. Open het menu Extra en klik op E-mailaccounts.
3. Klik op Bestaande adreslijsten of adresboeken weergeven of wijzigen en klik op Volgende.
4. Klik op Outlook-adresboek en klik op Verwijderen.
5. Klik op Ja wanneer u wordt gevraagd het verwijderen te bevestigen.
6. Klik op Toevoegen.
7. Klik op Extra adresboeken en klik op Volgende.
8. Klik op Outlook-adresboek en klik op Volgende.
9. Klik op OK wanneer u wordt gevraagd Outlook opnieuw te starten.
10. Klik op Voltooien.
11. Open het menu Bestand en klik op Afsluiten om Outlook af te sluiten.
12. Start Outlook opnieuw.
13. Klik in de mappenlijst met de rechtermuisknop op de map die u bij het adresboek wilt gebruiken (bijvoorbeeld Contactpersonen) en klik op Eigenschappen.
14. Open het tabblad Outlook-adresboek.
15. Schakel het selectievakje Deze map weergeven als een e-mailadresboek in als dat nog niet is gebeurd en klik op OK.
adresboek overgezet, maar niet te zien als ik email wil opstellen in Outlook
Foutbericht wanneer u probeert het adresboek te gebruiken in Word 2007: 'Er is geen standaard-e-mailclient geïnstalleerd of de huidige e-mailclient kan niet voldoen aan het berichtverzoek'
Het probleem is duidelijk gekend.
Het onderstaande is gewoon een handtekening hoor, staat er altijd.
Er blijven veel discussies openstaan die opgelost zijn, of waar maandenlang al geen reactie meer is.
Het is voor mij veel eenvoudiger en vooral sneller om het forum wat op te volgen als er niet te veel meer openstaat.
Maar direct afsluiten is ook niet nodig hoor.