Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Onlangs heb ik office opnieuw moeten installeren. Nu zijn alle gegevens in outlook verdwenen. Ik heb het vermoeden dat die gegevens nog wel ergens op de pc staan. Is er iemand die mij kan vertellen hoe deze bestanden heten en hoe ik deze weer terug kan zetten in outlook?
Er is misschien nog hoop, controleer onderstaande eens wie weet heb je geluk.
Outlook slaat alle verzonden en ontvangen e-mail, het adresboek, de notities en agenda-items op in het bestand OUTLOOK.PST.
Windows XP plaatst dit bestand op de locatie C:\Documents and Settings\inlognaam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\,
Windows Vista op de locatie C:\Gebruikers\inlognaam\AppData\Local\Microsoft\Outlook. Met de Windows-zoekfunctie (Start, Zoeken) is het PST-bestand overigens eenvoudig te vinden (stel de Windows Verkenner wel zo in dat verborgen en systeembestanden worden weergegeven).
En onderstaand is misschien iets voor in de toekomst.
Door het PST-bestand naar een veilige locatie te kopiëren, wordt een back-up van de Outlook-gegevens gemaakt. Het is verstandig vooraf via Taakbeheer (CTRL-SHIFT-ESC), tabblad Processen te controleren of het proces OUTLOOK.EXE is afgesloten zodat onherstelbare schade aan het archiefbestand wordt voorkomen.
Succes !!