Comic Books

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

tyco

Gast
welk programma moet ik gebruiken om cbr extensie's te openen
 
Werkt echt niet (onverwacht einde van archief)
alstie uitpakt vind ie geen bestanden


Hebt u de par2 bestanden (herstelbestanden) ook gedownload.
Onverwacht einde van archief wilt zeggen dat er in de rar-file een fout zit. Deze kunt u herstellen met de bijgevoegde par2 files. Zijn er geen par2 files bijgevoegd kan je niets herstellen.
U hebt hiervoor wel het programma Quickpar nodig.
 
Waarom werkt het bij mij dan wel?
Het is een zipfile (geen rar)

Ik veronderstel dat die persoon het heeft over die CBR-file
waarbij de melding komt van "onverwacht einde van archief" als er geprobeerd wordt om deze te openen met "Cdisplay" (niet cddisplay). Men kan het ook eens proberen met "GonVisor". Dit is een programma met dezelfde eigenschappen.
Een .CBR is ook een rar-file waarvan men de extensie veranderd heeft van .rar in .cbr

Als het een zip-file was moet men de extensie veranderen van .zip in .cbz

Cdisplay zou enkel werken met Windows 98 - 2000 en XP (volgens site) CDisplay gratis downloaden

Gonvisor zou ook enkel werken met 98 - SE - ME en XP
GonVisor - Download
 
Ik veronderstel dat die persoon het heeft over die CBR-file
waarbij de melding komt van "onverwacht einde van archief" als er geprobeerd wordt om deze te openen met "Cdisplay" (niet cddisplay). Men kan het ook eens proberen met "GonVisor". Dit is een programma met dezelfde eigenschappen.
Een .CBR is ook een rar-file waarvan men de extensie veranderd heeft van .rar in .cbr

Als het een zip-file was moet men de extensie veranderen van .zip in .cbz

Cdisplay zou enkel werken met Windows 98 - 2000 en XP (volgens site) CDisplay gratis downloaden

Gonvisor zou ook enkel werken met 98 - SE - ME en XP
GonVisor - Download


Ja, kan ook.
Even afwachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan