Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
na restart kreeg ik ditik deed ook eens een sfc /scannow dit was het resultaat
C:\Windows\System32>sfc /scannow
Beginning system scan. This process will take some time.
Beginning verification phase of system scan.
Verification 100% complete.
Windows Resource Protection found corrupt files and successfully repaired them.
For online repairs, details are included in the CBS log file located at
windir\Logs\CBS\CBS.log. For example C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log. For offline
repairs, details are included in the log file provided by the /OFFLOGFILE flag.
C:\Windows\System32>
ik noem marcel er staat C:\users\marce> en niet C:\users\marcel>Wat bedoel je met 'staat mijn naam er niet meer op' ???
Het enige dat een CMD laat zien is de folder/directory waarin de Command Line wordt geopend ... wat is het probleem ?
Bekijk bijlage 253807
Als je bij een nieuwe installatie van Windows meteen voor een Microsoft gebruikers account gaat (wordt door Microsoft gepusht) dan worden de eerste 5 karakters van het e-mail adres waaraan je Microsoft account is gekoppeld gebruikt als naam voor je Windows gebruikersaccount.Hoi,
als ik cmd open staat mijn naam er niet helemaal meer op, hoe kan ik dit veranderen?
Volledig mee akkoord.Het sop is de kool niet waard : gewoon mee leven is mijn advies... heeft geen enkel gevolg behalve dat je het zelf zo ziet ...
En een W11 lokaal account aanmaken is een crime, probeer het maar eens
windows stond reeds geïnstalleerd op de pc, wel moeilijke uitleg bij Menno, heb zijn boeken, had daar nog niet ingekeken, ben maar een simpele leekAls je bij een nieuwe installatie van Windows meteen voor een Microsoft gebruikers account gaat (wordt door Microsoft gepusht) dan worden de eerste 5 karakters van het e-mail adres waaraan je Microsoft account is gekoppeld gebruikt als naam voor je Windows gebruikersaccount.
Als dat wil vermijden dan moet je eerst een lokaal account (met admin. rechten) aanmaken en deze nadien aan je Microsoft account koppelen. In dit geval zal de gebruikersnaam van je lokaal account behouden blijven.
Volledig mee akkoord.