Classic Shell 4.0.4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Kort geleden is versie 4.0.4 van Classic Shell 4.0 uitgekomen. Dit programma kan aanpassingen doen aan het uiterlijk van Windows Verkenner, Internet Explorer, de startknop en het startmenu in Windows 7 en 8. In Windows 8 kan het een startknop en startmenu toevoegen, en ervoor zorgen dat Windows direct doorstart naar de desktopomgeving, in plaats van de Metro-interface te tonen. In versie 4.0 is onder meer de ondersteuning voor Windows Vista komen te vervallen en is de Windows 7-skin voor Windows 8 sterk verbeterd. Daarnaast is het ook makkelijker geworden om het programma in een andere taal te gebruiken. Het programma is tegenwoordig niet meer opensource, maar nog wel gratis te gebruiken.

Changes in version 4.0.4
  • New ADMX files to allow controlling all settings through group policy
  • Secure download of language files and new versions
  • Multiple minor improvements and bugfixes

1374495506.png


download.png


startmenu3.png

Bron: Tweakers.net
 

Bijlagen

  • download.png
    download.png
    14 KB · Weergaven: 115
Werkt dit ook op een XP om het Windows 7 start te krijgen.
Mijn vrouw heeft nog een XP en dan zou ik die op WIndows 7 kunnen gaan laten leiken.
 
het is eigenlijk niet meer aan te bevelen om nu nog met XP verder te blijven werken ...
en vermoedelijk zal het startscherm niet aangepast kunnen worden naar een uiterlijke van win7 ( kan dit niet nagaan omdat ik dus al jaren xp weggedaan heb !)
 
Waarom geen xp meer gebruiken of moet ik daar een nieuw vraag voor starten.
 
Hier vind je ook nog wat extra info over jouw vraag: link werk niet meer
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier vind je ook nog wat extra info over jouw vraag: link werk niet meer

Linkje werkt niet ?

Axl, ik denk dat je best je vraag stelt in een nieuw topic, op deze manier wordt dit topic één kakofonie en verliest helaas iedereen het overzicht.

Wat bedoel je precies met "leiken" ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan