AI chatGPT

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik wil chatGPT gebruiken, vroeger moest ik in Edge op de b klikken van bing en ik kon beginnen met vragen of type, nu krijg ik volgende mededeling:

6508b4963540c-niet_beschikbaar.jpg
 
6508b4ce1fd85-dit_kreeeg_ik_als_ik_op_koppelen_klikte.jpg


dit kreeg ik als ik op koppelen klikte, ik heb me ook al eens aangemeld met mijn micorsoft account zoals ze voorstelden maar het werkte niet, dit van de ene op ander dag
 
Gebruik gewoon ChatGPT zelf dan ... of Bard van Google ... zelfde AI engine, en minder gedoe !
 
chatGPT Is toch kunstmatige intelligentie dat zelf teksten schrijft door dat je zelf maar een paar worden heeft
 
Niet helemaal accuraat wat je zegt Patrick.
Even proberen uit te leggen :

Je stelt ChatGPT / AI / Bard etc... een vraag en het systeem verzamelt een antwoord.
Dat wordt gedaan door zoveel mogelijk tekstbronnen over je vraag samen te leggen.

De zogenaamde intelligentie zit erin dat
  • het programma je vraag begrijpt
  • de teksten kan integreren in één antwoord
  • en dat doet in een vrij vlekkeloos taalgebruik
maar het programma verzint dus ZELF helemaal NIETS ! (Gelukkig maar )
 
Als je een paar worden geeft dan krijg je ook een antwoord van 5 zinnen ,ik zelf al geprobeerd
 
Als je een paar worden geeft dan krijg je ook een antwoord van 5 zinnen ,ik zelf al geprobeerd

Begrijp je wat PhilipV in #6 probeerd uit te leggen in zeer begrijpbare taal...? Ikzelf ervaar een vorm van totale verbazing en ongeloof na dit antwoord te lezen, dit na zulke duidelijke, eenvoudige en begrijpbare uitleg van PhilipV over ChatGPT.

Ik heb jou suggestie van "een paar woorden" eens uitgetest om te kijken wat daar eigenlijk uitkomt:

It seems like you've provided a list of words: "flower," "plant," "car," "house," and "insect." Is there something specific you would like to know or discuss related to these words, or do you have a question about one of them? Please provide more context or let me know how I can assist you further.

Conclusie: Dit is een antwoord wat je mag verwachten van ChatGPT na het invoeren van willekeurige woorden.... Want ik stel dan ook geen vraag en ChatGPT kan hier ook niets van maken.
 
Uiteindelijk zit heel die santeboetiek nog in een embryonaal stadium.
In mijn jonge jaren was ik een vrij goede Belgische 400m loper. Afhankelijk van de chatGPT ben ik zelfs polstokspringer geweest (nooit een polsstok in handen gehad) en heb ik zelfs Olympische medailles gewonnen (helaas was een OS net iets te hoog gegrepen voor mij). Als IA gegevens verzamelt op het internet en er dan een deftige zin mee brouwt, tot daar aan toe, maar als het ook allerlei verzinsels gebruikt ???
 
Terug
Bovenaan Onderaan