Britse boer verwijdert auto van foutparkeerder met grof geweld

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
denk dat dit wel serieus een flinke duit gaat kosten voor de boer ..wegens kwaadwillige opzet en het vernielen van andermans goed .. de foutparkeerder kan enkel beboet worden ..
*stel der parkeert een ander op je oprit en laat zijn voertuig achter..dan kan je deze laten beboeten maar de kosten voor het wegslepen zijn voor uzelf en niet voor de eigenaar van de wagen ... heb ik dit in het verleden meegemaakt dat zich hier een bestelwagen met een duits nummerplaat zich hier op de inrit geparkeerd had...gelukkig bemerkte ik dit nog voordat de chaufeur er vandoor kon gaan en maakte hem duidelijk dat dit niet kon ...
weigerde deze de bestelwagen te verplaatsen dan draaide ik de wielen er onder uit zodat hij de dag nadien ook niet verder kon ..
**hij liet verstaan dat hij bij de gebuur mocht overnachten maar de bestelwagen niet op straat kon laten staan omwille dat de achterdeur niet toe kon !
uiteindelijk heeft hij dan toch maar de bestelwagen verzet .

nadien mijn verhaal aan de politie meegedeeld en deze zeiden me dus dat hij enkel kon beboet worden ..
de sleepkosten waren voor mij geweest indien ik de bestuurder niet kon overhalen om zijn voertuig te verplaatsen !
had deze zijn voertuig voor mijn inrit geplaatst maar op straat laten staan dan waren de sleepkosten voor hem !

Kan natuurlijk ook altijd in scene gezet zijn (dit even terzijde en te hopen voor betrokkenen)
Fake news?

Bovenaan Onderaan