Tools brandprogramma

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Wat is het gemakkelijkste brand programma om mp 4 of iso te branden op cd of dvd,
Imgburn wordt niet meer ondersteund.

Groet,
Ed

gratis:

1731537015151.png

@mdc1756 : ik gebruik dit al sedert 2020 (betaal versie 2025), het is in NL, makkelijke menu's, en je kan er echt veel mee doen ... je hoeft uiteraard niet alles te gebruiken.
de gratis cd-brander apps, zijn inderdaad blijven hangen in tijd (geen updates), tegenwoordig is ' usb-stick ' het magische woord.
ik gebruik nog light-scribe voor sommige zaken .... (driver-cd e.d.), uitgestorven!die cd's en dvd's koop ik nog in de V.S.

waarom gebruikt NIEMAND dit? als dit bladvulling is ,verwijder het dan ....

@Patrick.S : steek je duimpje maar terug weg of wil je een klein oorlogje ....
ieder keer dat er ergens een reactie van jou, zal ik een gepaste smiley zetten, leuk hé!
Bekijk bijlage 255725
Normaal gezien doen we dit soort waarschuwingen in een persoonlijk bericht - maar aangezien er velen zich zullen afvragen hoe wij als forumleiding hier tegenover staan doe ik het nu - eenmalig - publiek.

@The End : een dringende oproep bij deze om uw voortdurend ruzie-zoeken en gestook hier op het forum te staken !
Deze oprisping ivm. de zoekfunktie was volledig zonder aanleiding door anderen, komt volledig uit eigen frustratie en heeft hier dan ook geen plaats.
Daar wordt niemand beter van, het ergert onze bezoekers en is erg schadelijk als dusdanig voor de ernst van dit forum. En dat kunnen wij uiteraard niet blijven tolereren, lees onze forumregels er op na.

Aan allen die zich aan dit gedrag ergeren : nee, we keuren dit NIET goed en zien er het nut of doel zelfs niet van in.
Indien het niet betert zullen we ons genoodzaakt zien maatregelen te treffen.
Maar die zullen we dan persoonlijk met @The End bespreken.

Aangezien @The End ook vaak héél gevat, én technisch bekwaam uit de hoek komt gaan we daar niet lichtvaardig toe over.
Ik waardeer héél vaak zijn bijdragen ... op zijn goede dagen.
Laat ons er geen volksraadpleging van maken : ik zal niet meer publiek verder reageren op dit aspect.

Terug
Bovenaan