Status
Niet open voor verdere reacties.
A

actorluc

Gast
Toen ik mijn laptop moest herstarten kreeg ik de melding "bootmgr is compressed.....klik ctrl+alt+delete om te herstarten"
Maar ik krijg steeds dezelfde foutmelding en mijn laptop start niet meer door.
Bij nazicht van de bijgeleverde software blijkt dat er geen fullcd van Vista bijzit en zelfs geen recoverycd.
Hoe krijg ik mijn laptop weer aan de praat?
Bijkomend probleem : ik kocht deze laptop ver van huis en het is dus niet mogelijk om even lags de verkoper te gaan.
Groetjes
Luc[OPLOSSING]
Bedankt voor alle tips en hulp...ondertussen is het probleem opgelost...een vriend van mij had een opstartcd van Vista en daarmee hebben we de klus kunnen klaren.

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het gaat hier over een ASUS X50GL...ik woon in Bulgarije en heb deze hier gekocht
 
Waarschijnlijk staat je recovery op een partitie, als je uw laptop opstart krijg je daar melding van ?
Meestal kan je deze benaderen door f8 te drukken of met Alt+ F10
 
heb beide mogelijkheden geprobeerd maar geen reactie..kan wel naarBIOS via F2
 
heb ondertussen een recovery disk van internet dedownd en gebrand en ook al geprobeerd om windows te herstellen maar dit heeft niet geholpen..
 
Je zal je recovery cd of dvd nodige hebben. je kan deze bestellen bij asus.
Of je kan xp of vista op plaatsen met cd van er van, denk er dan wel aan dat je de driver nodige hebt.
 
Bedankt voor alle tips en hulp...ondertussen is het probleem opgelost...een vriend van mij had een opstartcd van Vista en daarmee hebben we de klus kunnen klaren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan