Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Vrienden, ik hoop dat er iemand een oplossing heeft voor volgend probleem: Sinds enkele weken krijg ik wanneer ik dus een videoclip op het internet wil bekijken , plots een bluescreen met de mededeling, dat vanwege een fout windows moet afgesloten worden.
Deze Fout word zo getoond: SYSTEM.TREAT EXEPTION NOT HANDELD (NETIO.SYS).
Soms heb ik dit probleem 4 tot 5 keren op een avond en moet ik mijn PC opnieuw opstarten.
Is er een weg of een methode, om dit probleem op te lossen ?
Voor elke help nu al bedankt.
Beste Groetjes,
Michel X-m-
 
Hallo Qtex, bedankt voor je antwoord. Ik heb de videokaart driver geüpdatet, maar het probleem is niet opgelost, Ik kreeg nog altijd de bluescreen kregen. Misschien is er nog een andere oplossing. Op internet worden er veel oplossingen voorgesteld, maar deze zijn altijd met de koop van een of ander software verbonden. Een effectieve oplossing kreeg je niet te weten.
Beste Groetjes, Michel X
 
misschien kan je via "systeemherstel" (als het ingeschakeld is) proberen terug te gaan naar een punt vooraleer de problemen zich voordeden.
daarna goed opvolgen wat er veranderd of wat je zelf hebt geïnstalleerd daarna of welke updates er zijn gebeurd zodat je kan achterhalen wanneer of waarom de fout zich voordoet.

systeemherstel oproepen : klik rechts op de startknop links onderaan , "configuratiescherm" , daarna "systeem en beveiliging" , daarna "systeem" en dan links op "systeembeveiliging" en dan op "systeemherstel" , daar kan je als het was ingeschakeld terugkeren in de tijd naar vroegere herstelpunten.
Windows maakt normaal zelf die herstelpunten aan bij veranderingen enz...
let wel : sla alle belangrijke data elders op want dat systeemherstel is geen garantie , dus "don't shoot the messenger" !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan