Status
Niet open voor verdere reacties.

KrisVM

Steunend lid
Vip Lid
ik heb zopas alcohol 120 willen installeren en bij het install van de stuurprogr voor virtuele drive sprong het ineens op zo blauw scherm met foutmelding, ik kan vista opstarten in veilige modus met netwerkverbinding maar dan zie ik onderaan op de taalbalk "install van stuurprog voor nieuwe hardw" en dan springt het ineens terug op blauw scherm, dus mijn vraag is hoe kan ik die installatie vanalcohol120 ongedaan maken? ik krijg niet de tijd om in configuratiescherm te komen, kan ik bij opstarten direct naar systeemherstel ofzo gaan doeme hé had beter bij xp gebleven dat werkte alemaal wel, dat komt ervan hé van curieus te zijn naar de nieuwe dingen grrrrrrr[OPLOSSING]
voila de vista staat erweer op en heb deamontools geïnstalleerd ipv alco120 en die werkt perfect dus denk eraan als je vista instal dat je eerst gaat kijken welke progr problemen geven of niet
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik moet voor een systeemherstel op f11 klikken en dan kan ik zo naar systeemherstel gaan
maar ik weet niet ofdat dat bij alle zo is,is het proberen waart
 
hebt u de tijd als in veilig modus zijn om rstrui.exe in tegeven??
zo komt u bij systeemherstel.
 
Alcohol en virtual drive zijn toch geen hardware??
Ik denk dat je een ander probleem hebt.
Best koppel je eens alle apparaten af.
Wat word er gemeld in dat blauw scherm?
 
voila de vista staat erweer op en heb deamontools geïnstalleerd ipv alco120 en die werkt perfect dus denk eraan als je vista instal dat je eerst gaat kijken welke progr problemen geven of niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan